Ga naar inhoud
  • Vragen over shoppen in China? Word dan nu GRATIS lid en stel je vraag!

     

     

  • 0

Terugsturen volgens verkoper naar een warehouse in eigen land?


Monique71

Vraag

Beste Chinafans,

In november heb ik een fleecejeans besteld en deze was perfect qua grootte. Een goede maand later nog een zelfde besteld maar deze kwam gisteren en qua grootte klopte er niets van want deze was 4cm breder. Heb vandaag contact opgenomen met de verkoper en volgens hem zijn zij verzekerd en kan ik deze terugsturen naar een warehouse in eigen land. Heeft hier iemand ervaring mee want wie betaald die retourkosten? Ik ga er vanuit de verkoper maar ben daar niet zeker van. Ik moet nog een dispute opstellen maar wacht hier nog even mee want ik zou het en moeten terugsturen en zou verdere gegevens via mijn mail krijgen. Heb hier geen ervaring mee vandaar mijn vraag.

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0
21 uren geleden, Monique71 zei:

Beste Chinafans,

In november heb ik een fleecejeans besteld en deze was perfect qua grootte. Een goede maand later nog een zelfde besteld maar deze kwam gisteren en qua grootte klopte er niets van want deze was 4cm breder. Heb vandaag contact opgenomen met de verkoper en volgens hem zijn zij verzekerd en kan ik deze terugsturen naar een warehouse in eigen land. Heeft hier iemand ervaring mee want wie betaald die retourkosten? Ik ga er vanuit de verkoper maar ben daar niet zeker van. Ik moet nog een dispute opstellen maar wacht hier nog even mee want ik zou het en moeten terugsturen en zou verdere gegevens via mijn mail krijgen. Heb hier geen ervaring mee vandaar mijn vraag.

Ik zou sowieso een dispute openen, dan ligt er iets 'vast' in het systeem van AliExpress. Ik denk dat jij verantwoordelijk bent voor de verzendkosten, maar zou dat nogmaals even checken via een dispute!

Succes!

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
2 uren geleden, Ruud zei:

Ik zou sowieso een dispute openen, dan ligt er iets 'vast' in het systeem van AliExpress. Ik denk dat jij verantwoordelijk bent voor de verzendkosten, maar zou dat nogmaals even checken via een dispute!

Succes!

Heb nog met die verkoper een bericht gestuurd maar het enige was dat ze een verzekering hebben en dat ik die moet terugsturen en dat ze die dan terugbetalen. Op zijn pagina staat wel gratis retour dus zal ik dat maar via een disputen in orde brengen want nu ben ik met die broek ook niets. 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Antwoord op deze vraag...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van dit forum, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden