Ga naar inhoud
  • Vragen over shoppen in China? Word dan nu GRATIS lid en stel je vraag!

     

     

  • 0

Vastgehouden door douane.


Carmen.Rosita

Vraag

Verschillende pakketjes van AliExpress zijn al lang en breed in Nederland, maar worden soms wel een maand tot 2 maand vastgehouden door de douane. Meerdere vrienden van ons hebben hier last van. Weet iemand waarom het hier zo lang wordt vastgehouden? Want ik baal hier flink van😞 

aangepast door Carmen.Rosita
Link naar reactie
Delen op andere sites

12 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0
6 uren geleden, Martin zei:

Mijn ervaring is dat dat meestal geen Ali expres Standard shipping pakketen zijn, maar de overigen cainao, heavy parcel etc.

Kun je dat zelf regelen, verzendbedrijf? Net gekeken, inderdaad veel via dat Cainao.

Heb wel het idee dat het wat beter gaat lopen nu, krijg nu weer met regelmaat wat binnen. Ook communicatie Ali - lokale bezorgdienst is verbeterd, ik krijg nu ook mailtjes: product is bezorgd, bent u tevreden? Vaak nog voor ik ontvangst bevestigd heb.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Op 11-1-2022 om 14:41, Ruud zei:

Heb dit zelf ook ervaren, maar uiteindelijk, na een kleine 2,5 maand kwam hij zomaar ineens aan..

Hou in ieder geval altijd de tijd van kopersbescherming in de gaten, zodat je op tijd een dispute kunt aanmaken!

Ik heb nu een gecombineerde pakket binnen gekregen, binnen 14 dagen...en wat denk je....het pakketje dat ik in oktober had besteld is ook binnengekomen. Was al in dispute geweest en geld terug gehad en nu vanmiddag samen met het gecombineerd pakket binnen. Even voor de duidelijkheid, zat niet in het gecombineerd pakket maar los binnen, na 3 maanden 🤣 

En ben alweer aan het shoppen op Ali 😁 

Groetjes en iedereen fijn weekend 

Jolanda 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
11 uren geleden, Ellen28 zei:

Kun je dat zelf regelen, verzendbedrijf? Net gekeken, inderdaad veel via dat Cainao.

Heb wel het idee dat het wat beter gaat lopen nu, krijg nu weer met regelmaat wat binnen. Ook communicatie Ali - lokale bezorgdienst is verbeterd, ik krijg nu ook mailtjes: product is bezorgd, bent u tevreden? Vaak nog voor ik ontvangst bevestigd heb.

Als je besteld kun je kiezen ja.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
9 minuten geleden, Michelle zei:

Zal aan mij liggen maar ik heb de indruk dat de wat duurdere producten sneller worden geleverd. Goedkopere spulletjes worden, denk ik verzameld om deze gecombineerd te kunnen verzenden.

Dat idee heb ik ook, maar dat kan ook komen omdat een duurder pakket vaak ook een betere verzendoptie heeft/is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Antwoord op deze vraag...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van dit forum, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden