Ga naar inhoud
  • Vragen over shoppen in China? Word dan nu GRATIS lid en stel je vraag!

     

     

  • 0

bezorging mislukt


frans Willem

Vraag

Hallo heeft iemand enig idee  wat er gaat gebeuren als je een mail krijgt van Ali dat de bezorging mislukt is ( was  niet thuis kennelijk )

verder geen info over wie wat waar wanneer en hoe .geen adres van de bezorger 

Heel onduidelijk allemaal , ik heb best veel besteld maar nooit deze melding ontvangen waarschijnlijk te grooet voor de brievenbus maar voorheen werd het gewoon bij de buren achter gelaten.

grt Frans

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0
5 uren geleden, frans Willem zei:

Hallo heeft iemand enig idee  wat er gaat gebeuren als je een mail krijgt van Ali dat de bezorging mislukt is ( was  niet thuis kennelijk )

verder geen info over wie wat waar wanneer en hoe .geen adres van de bezorger 

Heel onduidelijk allemaal , ik heb best veel besteld maar nooit deze melding ontvangen waarschijnlijk te grooet voor de brievenbus maar voorheen werd het gewoon bij de buren achter gelaten.

grt Frans

In Nederland(weet niet waar je woon) komen ze meestal 2x aan de deur en anders gaat het naar het dichtbij zijnde pakketpunt. Dus ik zou maandag en dinsdag even afwachten of ze nog een keer komen en anders even naar PostNL of DHL punten gaan. Misschien kan je de mail delen hier? Natuurlijk wel even het adres en naam afschermen. 

  • Like 1
  • Thanks 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Awaiting delivery

If you do not receive the order within 20 days , you can open a dispute. If there's something wrong with your item, you can open a dispute within 15 days of confirming receipt.

Download invoice

Expected delivery date:  Apr 14, 2022

Logistics providers:  CAINIAO_FULFILLMENT_ECO     Tracking number:    NL000034318043Copy

View all 

Apr 22, 2022, 0:1

Unsuccessful delivery attempt

Feb 28, 2022, 19:54

Received by the delivery company

Morel van Mourik

+31 0642727955

'S-GRAVENHAGE, South Holland, Netherlands, 2493wp

Order ID: 8146256841639160Copy

Order placed on: Feb 13, 2022

Payment method: iDeal

Dit is alles wat ik kreeg verder geen info of instrukties

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
4 minuten geleden, frans Willem zei:

Awaiting delivery

If you do not receive the order within 20 days , you can open a dispute. If there's something wrong with your item, you can open a dispute within 15 days of confirming receipt.

Download invoice

Expected delivery date:  Apr 14, 2022

Logistics providers:  CAINIAO_FULFILLMENT_ECO     Tracking number:    NL000034318043Copy

View all 

Apr 22, 2022, 0:1

Unsuccessful delivery attempt

Feb 28, 2022, 19:54

Received by the delivery company

 

Order placed on: Feb 13, 2022

Payment method: iDeal

Dit is alles wat ik kreeg verder geen info of instrukties

Vaak als er NL voor een trackingnummer staat dan is het PostNL, Ik zou even afwachten of ze vandaag of morgen komen. Ik kan via PostNL niks vinden dus wel een beetje vreemd. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
2 minuten geleden, frans Willem zei:

NL000034318043

 
 

Save to my parcels

 
 

Exception

 

NL000034318043Plane

 
origin country flagCHN
Plane
destination country flagNLD
Delivery Exception

Delivery attempt failure

Thursday, April 21, 2022, 03:01 PM

 

Cainiao

deze van de bezorger verder niets 

Bijzonder, Ik weet niet wat je verder kan. Misschien is er iemand die er wat meer van weet. 

aangepast door Martijn224
Extra info
  • Like 1
  • Thanks 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

 

Dear Frans MorelvanMourik,

 

The dispute (order id: 8146256841639160 ) has been closed today and we have made a mediation. You can log in to <http://trade.aliexpress.com/issue/issueDetail.htm?issueId=7100852067949160> to check the details.

 

Since the package has been arrived at your local post office and waiting for you to contact the local post office and take the package, we will release the full payment to the seller according to our rule.
 

 

Problems with the orderJudgement from AEInvalid Reason

Purchase Protection is running out, but package is still in transitInvalidThe tracking information shows that the package has arrived at your local post office and waited for your collection. We warmly suggest that you can contact the shipping company Customer Care Center and you will get this package as soon as possible. If the package not in good condition/ goods shortage, you are suggested go to 'Dispute Detail' -- Check 'Dispute Reason-- Click 'Update Reason' to update your reason for filing a dispute.

 

Package Information

优选仓无忧简易线路NL000034318043Pick Up

Final resolution: Full Payment Release

 

We would like to know if you are satisfied with the dispute handling process, hence invite you to fill in a short survey here: Dispute Satisfaction Survey

 

Thank you for your cooperation and support, and hope you have a great experience shopping with AliExpress. Your understanding and cooperation will be appreciated.

 

Best regards,

 

AliExpress Case Management Team

 

--------------------------------------------

Please do not reply to this email/message. This mailbox is not monitored and you will not receive a response.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

geen idee wie de pakket bezorger is , in mijn ervaring zijn dat steeds verschillende bij post nl is niets te vinden .

Het blijft raar je besteld iets en als het niet aankomt door wat voor reden dan ook dan mag je verwachten dat je gewoon een dispuut kunt aan maken en dat het gehonoreerd gaat wordenvooral omdat de fout niet bij mij ligt .

Of het moet zijn dat ik misschien niet thuis was ,dat is ook niet zeker  de opmerking was konden niet afleveren ???? alles is heel vaag.

Het verhaal is dus al de bezorger zijn werk niet goed doet en dat blijkt helaas maar al te vaak dan ben je kansloos of moet je heel veel moeite doen met de weinige gegevens die je hebt . een beetje de omgekeerde wereld dus  .

Bij Wish is het beter geregeld niet aangekomen is niet aangekomen en daar is nooit discussie over

Ik denk dat ik mijn verlies pak en mijn account gewoon ophef weer wat geleerd 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
49 minuten geleden, frans Willem zei:

alles is heel vaag.

 

53 minuten geleden, frans Willem zei:

Het blijft raar

Dat ben ik beide met je eens. 

 

49 minuten geleden, frans Willem zei:

Bij Wish is het beter geregeld niet aangekomen is niet aangekomen

Dat is zeker niet waar. Ik ben juist naar Ali gegaan omdat wish helemaal niet leverde en mij alsnog liet betalen. Als je voelt dat je niks meer moet bestellen op Ali moet je dat zeker niet meer doen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

wel is duidelijk dat als de bezorger zijn werk niet goed doet ben je dus kansloos zeker als de track en trace niets opleverde

het minste wat er gedaan kan worden is helder zijn en een adres geven waar deklant kan reclameren ,maijn ervaring is dat veel bedrijven gebruiken een call center die nauwelijks weten waar ze mee bezig zijn ,en dan gaan ze je rondpompen in het systeem, dan moet je afhaken.

Het blijft vreemd order betaald pakje verzonden en niemand neemt de verantwoordelijkheid.

iedereen bedankt voor de sugestie we gaan het zien .

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ik ben er bang voor zeker als Ali vast blijft houden aan dat ik de verzender moet vragen ,nou die weten van niks . het kan toch niet zo zijn dat als de fabrikant een bezorgbedrijf inhuurd dat zijn werk niet goed doe t dat je als klant het kan vergeten.Vervolgens heb je na een afgewezen dispuut geen enkele kans op vergoeden .Rare gang van zaken. 

Dus als ik alle bestelde zaken heb ontvangen sluit ik mijn account exit Ali dus weer wat geleerd .

Voel mij echt in de maling genomen, als iedereen gewoon zijn werk doet is er niets aan de hand , Bij de bezorgbedrijven is er nog een wereld te winnen, maar ik denk niet dat dit gaat gebeuren.

Een ding afterpay is zo gek nog niet pas betalen als je het product in huis hebt

Iedereen bedankt voor alle moeite grt Frans

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ziet er naar uit dat ik het kan vergeten. Wel vreemd terecht een dispuut aangegaan afgewezen en iedereen doet of hij gek is .dispuut is dus discutabel.en ali niet meer tebereiken en reageerde niet meer

Misschien begrijp ik het niet helemaal maar dacht dat de verzender verantwoordelijk is voor een correcte afhandeling ,dus ook voor welk bedrijf hij inhuurd .

Dus niet ik ga de rest va n de bestellingen afwachten en sluit dan mijn ali Account.

al het gezeur en gedoe om gewoon te krijgen wat besteld en betaald heb is het niet waard.

Iedereen bedankt voor het meedenken 

grt Frans

  • Confused 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Eigenlijk het zelfde verhaal ik heb nog 10 bestellingen uitstaan voor ik mijn account ophef.

We hebben de bezorging van uw bestelling 8146120886049160 bevestigd. Als u vragen hebt, zijn we er om u te helpen. Bezoek ons Helpcentrum voor 24/7 ondersteuning. U kunt uw bestelgegevens ook bekijken door op de onderstaande knop te klikken.
 
Bovenstaande mededeling/oproep krijg je regelmatig het ideote is dat als je dan een dispuut wilt aangaan waar toe je wordt opgeroepen   omdat je niets ontvangen, hebt je de mededeling krijgt het duurt nog bijv nog 40 uur voordat u kunt reageren het is een soort teller die afloopt
Hoezo Ali bevestigd dan een een betaling voor  niet geleverde bestelling  en de klant kan pas over 40 uur een dispuut doen ,heel vreemd ,doe je het toch dan zeggen ze dat je die tijd moet je wachten want de post kan nog komen????
Detail de levering is al twee maanden overtijd , de logica is weg bij Ali.
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
19 uren geleden, frans Willem zei:

Eigenlijk het zelfde verhaal ik heb nog 10 bestellingen uitstaan voor ik mijn account ophef.

We hebben de bezorging van uw bestelling 8146120886049160 bevestigd. Als u vragen hebt, zijn we er om u te helpen. Bezoek ons Helpcentrum voor 24/7 ondersteuning. U kunt uw bestelgegevens ook bekijken door op de onderstaande knop te klikken.
 
Bovenstaande mededeling/oproep krijg je regelmatig het ideote is dat als je dan een dispuut wilt aangaan waar toe je wordt opgeroepen   omdat je niets ontvangen, hebt je de mededeling krijgt het duurt nog bijv nog 40 uur voordat u kunt reageren het is een soort teller die afloopt
Hoezo Ali bevestigd dan een een betaling voor  niet geleverde bestelling  en de klant kan pas over 40 uur een dispuut doen ,heel vreemd ,doe je het toch dan zeggen ze dat je die tijd moet je wachten want de post kan nog komen????
Detail de levering is al twee maanden overtijd , de logica is weg bij Ali.

een nieuw fenomeen steekt de kop op dat als het pakket bij een ""plaatselijke" verzender is dan trekt Ali zijn handen er van af en zeggen neem contact met de plaatselijke verzender op , kansloos dus .Bovendien heb je vaak geen idee wie de verzender is .

Je zou verwachten dat de verzender een betrouwbaar bedrijf uit kiest ,niet dus de laatste tijd doen ze maar wat en  je dispuut is kansloos , en zeker als het ineens een gecombineerde verzending is dan gaat het echt hard met de opgelopen schade. bovendien schijnt post NL zijn termijn dat als je geluk hebt de termijn voor het vast houden van een pakketje ook verkort is ,Lekker als je drie weken op vakantie bent

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Antwoord op deze vraag...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van dit forum, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden