Ga naar inhoud
  • Vragen over shoppen in China? Word dan nu GRATIS lid en stel je vraag!

     

     

shunzigege Store - een grotere aankoop.. wat is verstandig


Aanbevolen berichten

Hoi

Ik koop al jaren via AliExpress maar wil nu een duurdere aankoop doen.. 

Ik probeer contact op te nemen met de bovengenoemde store, maar krijg eigenlijk nooit antwoord op mijn vraag.. dat wekt nu niet direct het vertrouwen op.

Ik wil het volgende product gaan bestellen..  iemand tips of ervaring met deze store ??

https://nl.aliexpress.com/item/1005004591970263.html?spm=a2g0o.cart.0.0.402c61d71gHVth&mp=1&gatewayAdapt=glo2nld

Link naar reactie
Delen op andere sites

59 minuten geleden, uttastorm zei:

Hoi

Ik koop al jaren via AliExpress maar wil nu een duurdere aankoop doen.. 

Ik probeer contact op te nemen met de bovengenoemde store, maar krijg eigenlijk nooit antwoord op mijn vraag.. dat wekt nu niet direct het vertrouwen op.

Ik wil het volgende product gaan bestellen..  iemand tips of ervaring met deze store ??

https://nl.aliexpress.com/item/1005004591970263.html?spm=a2g0o.cart.0.0.402c61d71gHVth&mp=1&gatewayAdapt=glo2nld

Als ik het zo bekijk, bestaat deze winkel pas sinds februari dit jaar. Niet veel volgers en geen Nederlandse kopers/reviews. 

En als je geen reactie/antwoord krijgt met deze verkoper, zou ik het zeker niet vertrouwen.

Ik zou dan andere verkoper/winkel zoeken met dit product. 

 

Groetjes Jolanda

 

  • Like 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan zou ik (nog) even wachten met het kopen bij deze verkoper. Misschien dat er binnenkort meerdere winkels komen die wel meteen reageren en betere recensies hebben.

En anders toch het product hier in Nederland kopen met gegarandeerde garantie. Ik vind het risico te groot voor dat geld. 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, uttastorm zei:

Thx..

Er zijn helaas maar weinig aanbieders die een SOUNDCRAFT UI24R aanbieden en sommige aanbieders vragen 2x zoveel als het product in NL kost... (ongeveer rond de 900 euro)

 

Ik begrijp wat je zegt. In een andere post had iemand ook iets duurs gekocht en dat ging 3x in 1 jaar kapot en na een jaar werd er geen garantie gegeven. Bedenk je dit wel voor je het koopt. 

Ik heb even gekeken en in Nederland zijn ze inderdaad veel duurder. Zelf kocht ik nog wel eens wat in Duitsland, het is vaak goedkoper en wij combineerden dat dan ook met boodschappen doen en tanken. Wij zitten op een uur vanaf Kleve en dat loont dan best wel. Zoek wel even van tevoren of ze open zijn en hebben wat je zoekt. Vaak word er op mail niet gereageerd als je het in het Nederlands stuur, dus bel even en leg het uit of mail in het Duits. Ik zou doorsparen en het in Nederland kopen. 

https://www.thomann.de/ Heeft ze ook. 

aangepast door Martijn224
  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb via de whatsapp contact gehad met deze shop en het wordt wat vreemder:

we accept payment via BTC/ETH/USDT/
PayPal/Moneygram/Western union

dus mijn antwoord 

I can order via Aliexpress as well

ok nu wordt het wel vreemder…

the payment you made to the platform
can't be confirmed because we had an
agreement with AllExpress to take
payment by our payment method You can only make a little deposit firstly for the shipping then you pay the rest balance after delivery If that’s ok by you ?  As soon as you pay the deposit we will ship and send you the tracking number for you to track and monitor your package.. You can actually pay 50% of the payment and you will make the rest payment after receiving and checking your package. And if you fail to make the rest payment we will report to the law because we have your address.

I told you we have made it clear to AliExpress that we will be receiving payment by our payment terms. 

You can actually pay $150 for the deposit and then you can make the rest payment after receiving the package

so you send me an invoice ?

Yes sure we will send you the invoice including the tracking number as soon the deposit is confirmed

 

ik heb geen ervaring hiermee dus klinkt me vreemd

  • Confused 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
  • 4 weken later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van dit forum, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden