Ga naar inhoud
  • Vragen over shoppen in China? Word dan nu GRATIS lid en stel je vraag!

     

     

  • 3

Het grote AliExpress e-book (met ruim 35 tips)


Ruud

Vraag

Beste Chinafans-forum-lezers:-)

Afgelopen week heb ik na maanden zwoegen eindelijk het eerste, echte AliExpress e-book van Chinafans gelanceerd. Hierin heb ik mijn ervaring van ~250 bestellingen gedeeld, verwerkt in handige tips. Zo leer je onder andere: 

  • Welke producten je wel, maar ook zeker niet moet kopen
  • Hoe je miskopen kunt voorkomen
  • Wanneer (en hoe) je extra korting kunt krijgen
  • Hoe je nog meer kunt besparen
  • Hoe je de beste producten/deals kunt vinden
  • ... En nog veel meer

Meer info kun je hier vinden: https://chinafans.nl/product/aliexpress-tips-e-book/

Als gewaardeerde forum-lezer, heb ik een kortingscode voor je gemaakt (53% korting!) op het e-book! Daarvoor kun je bij het afrekenen code CFFORUM invullen. (Deze code kan slechts 10 keer gebruikt worden!)

Los van het feit dat je er genoeg nuttige info uit kunt halen, steun je ook Chinafans nog eens. Daardoor kan ik (nog) beter gratis informatie delen met alles over shoppen bij AliExpress (en in China). 

Veel leesplezier!

Chinafans AliExpress e-book cover (tips) 800x800.jpeg

  • Like 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

3 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Voor mensen die zich niet zelf oriënteren / informeren lijkt mij dit een must have om op Aliëexpress te shoppen.

Persoonlijk zoek ik het liever zelf uit maar dat heeft niks met het E-boek van Ruud te maken nog met de vriendelijke prijs ervan maar met mijn persoon "non graatje", Me, Meself and I dus.

  • Like 3
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Antwoord op deze vraag...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van dit forum, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden