Ga naar inhoud
  • Vragen over shoppen in China? Word dan nu GRATIS lid en stel je vraag!

     

     

Voorstelling


LeoDee

Aanbevolen berichten

Hi LeoDee,

Ook namens mij welkom op het forum!

Ik sluit me volledig aan bij je laatste stelling; er zijn genoeg handelaren die geen toegevoegde waarde hebben in de keten en gewoon met een marge ertussen zitten. Transparantie (en directe lijnen) zijn dus een welkome uitkomt!

Veel plezier en tot snel op het forum!

Groet, Willem

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi LeoDee,

Van harte welkom hier op het forum! Zo te zien ben je een doorgewinterde shopper die het reilen en zeilen van AliExpress wel een beetje kent. 

Leuk om je hier op het forum te hebben. Wellicht kun je onze leden nog eens van advies voorzien over jouw beste tips 😎

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Hallo, ik heb misschien iets dat kan dienen. Onlangs kreeg ik van de douane weer een rekening van 18 euro opgelegd bij een bestellinkje van 10 euro. Door te weigeren werd dit teruggestuurd naar de verkoper, ik heb dit onmiddellijk in dispuut gezet met de reden die ik hier beschrijf en heb mijn centen teruggekregen. De verkoper had contact opgenomen met mij en heb hem uitgelegd dat er geen btw aangerekend was. Had ik niet goed uitgekeken bij bestelling, mogelijk. De factuur werd onlangs ook aangepast en veranderd er staat nu onderaan tva included maar vermeld geen som. Conclusie, rekening van de douane, terugsturen.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, LeoDee zei:

Hallo, ik heb misschien iets dat kan dienen. Onlangs kreeg ik van de douane weer een rekening van 18 euro opgelegd bij een bestellinkje van 10 euro. Door te weigeren werd dit teruggestuurd naar de verkoper, ik heb dit onmiddellijk in dispuut gezet met de reden die ik hier beschrijf en heb mijn centen teruggekregen. De verkoper had contact opgenomen met mij en heb hem uitgelegd dat er geen btw aangerekend was. Had ik niet goed uitgekeken bij bestelling, mogelijk. De factuur werd onlangs ook aangepast en veranderd er staat nu onderaan tva included maar vermeld geen som. Conclusie, rekening van de douane, terugsturen.

Top! Dank je wel voor deze mededeling! 

Groetjes Jolanda 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van dit forum, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden