Een paar motorspiegels, zijn verkeerd geleverd ook te laat maar ok, je wil niet zeuren.
Shop reageert eerst niet, en na een tijdje ineens heel fanatiek dat ik de goederen kan terugsturen naar...China.
Ik had een voorstel gedaan om het terug te sturen naar België, kreeg een mailtje van Aliexpress dat verkoper akkoord was met retourneren maar vervolgens claimt dat het alleen naar China gestuurd kan worden.
Ja lekker, da's al snel 100 euries dat gaan we niet doen.
Aangegeven dat ik daar niet mee akkoord ging, verkoper blijft volhouden dat hij niet anders kan, vervolgens aangegeven bij de klantenservice en die vragen nu om de meeste idiote video en foto opnames.
Wat kun je daar nu tegen doen, ik was eigenlijk best wel een blije klant maar dit wordt langzaam een soap.
Vraag
Edwin
Hoe kom ik hier uit...
Een paar motorspiegels, zijn verkeerd geleverd ook te laat maar ok, je wil niet zeuren.
Shop reageert eerst niet, en na een tijdje ineens heel fanatiek dat ik de goederen kan terugsturen naar...China.
Ik had een voorstel gedaan om het terug te sturen naar België, kreeg een mailtje van Aliexpress dat verkoper akkoord was met retourneren maar vervolgens claimt dat het alleen naar China gestuurd kan worden.
Ja lekker, da's al snel 100 euries dat gaan we niet doen.
Aangegeven dat ik daar niet mee akkoord ging, verkoper blijft volhouden dat hij niet anders kan, vervolgens aangegeven bij de klantenservice en die vragen nu om de meeste idiote video en foto opnames.
Wat kun je daar nu tegen doen, ik was eigenlijk best wel een blije klant maar dit wordt langzaam een soap.
Iemand nog een tip?
Link naar reactie
Delen op andere sites
12 antwoorden op deze vraag
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.