Jomulder Geplaatst: 10 juli 2021 Delen Geplaatst: 10 juli 2021 Hoi, ik ben Jolanda, naam komt hier vaker voor heb ik gelezen 😅, ik kom uit Leeuwarden. Ik ben helemaal fan van Aliexpress. Dus ik ben enorm blij met het chinafans-forum! Als dit er niet was geweest had ik nooit meer geshopt op alie. Dus ik lees eerst ff goed door en dan maar weer lekker shoppen. Bedankt voor dit fantastische forum 👍 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Ruud Geplaatst: 11 juli 2021 Delen Geplaatst: 11 juli 2021 Hey @Jomulder, Leuk dat je lid geworden bent en dank voor het compliment 😃 Goed om te horen dat we hiermee bij hebben kunnen dragen aan informatie over shoppen in China! Ik hoop dat je veel aan het forum en de site hebt! Veel plezier hier in ieder geval! 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jomulder Geplaatst: 11 juli 2021 Auteur Delen Geplaatst: 11 juli 2021 Dank je wel @Ruud Op Aliexpress zie ik bij producten staan iets met VAT... Betekent dat die verkoper aangesloten is bij IOSS? BTW betalen en klaar is het? Eigenlijk is het alleen maar beter geworden, toch of zie ik dat verkeerd 🤔 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Martijn Geplaatst: 12 juli 2021 Delen Geplaatst: 12 juli 2021 Hi Jolanda, Leuk dat je lid bent geworden van ons forum. Je bent van hart welkom 😄 Wat betreft je vraag: AliExpress is naar eigen zeggen inderdaad aangesloten bij IOSS. In principe zal je dus bij alle producten de BTW moeten zien zodra je gaat afrekenen. Hoewel je dus wel de BTW betaalt, is het er voor veel mensen inderdaad overzichtelijker, eerlijker en betrouwbaarder op geworden. Je zou dus wel kunnen zeggen 'beter' 😉 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jomulder Geplaatst: 12 juli 2021 Auteur Delen Geplaatst: 12 juli 2021 Dank je wel @Martijn Dan ga ik even weer sneupen op Alie en bestellen en dan maar zien hoe het allemaal afloopt. Dus word vervolgt 😁 2 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.