Ga naar inhoud
  • Vragen over shoppen in China? Word dan nu GRATIS lid en stel je vraag!

     

     

Weer correcte levering via AliExpress :


Aanbevolen berichten

Zaterdag 10- 7 

Qaurts horloge Militaire via Integrity Company , alles volgens afspraak goed verpakt en binnen de tijd  , top !!!

Horloge banden via BoBoHo Store  2 de bestelling  weer volgens afspraak goed verpakt compleet met verstel mal juist maat , binnen de tijd , top !!!

Gewoon leuk net sinterklaas , van zover weg kadoo tjes  

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Bart Jan zei:

Zaterdag 10- 7 

Qaurts horloge Militaire via Integrity Company , alles volgens afspraak goed verpakt en binnen de tijd  , top !!!

Horloge banden via BoBoHo Store  2 de bestelling  weer volgens afspraak goed verpakt compleet met verstel mal juist maat , binnen de tijd , top !!!

Gewoon leuk net sinterklaas , van zover weg kadoo tjes  

Hey @Bart Jan,

Goed om te horen dat er ook dingen goed gaan:-). 

Heb je wellicht de linkjes? Dan kun je deze in onderstaande topic posten zodat ook andere mensen de juiste producten kunnen vinden!

 

  • Thanks 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

23 uren geleden, Bart Jan zei:

Gewoon leuk net sinterklaas , van zover weg kadoo tjes  

Leuk Bart Jan! En zoals Ruud al aangeeft, plaats het gerust in het andere topic, zodat andere mensen ook eens kunnen kijken bij het product!

Een goed idee trouwens, om nu alvast te beginnen met de sinterklaasinkopen 😉Je kunt het maar vast in huis hebben 😄 

 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Inderdaad, zoals @Bart Janaangaf, het is iedere keer leuk en "spannend" als er weer een pakketje bij je is afgeleverd 🤗☺ 

Daarom vind ik het shoppen bij Alie ook zo leuk en vooral nieuwe dingen ontdekken waar je al eens hebt opgezocht maar niet het resultaat kon vinden. En dan opeens zie je het en blijkt dat je net even iets anders moet gaan zoeken...bv, ik heb eens gezocht om vitrage kant of kant gordijnen...en als je lace intypt dan krijg je een heeeele lijst met de mooiste kant voor oa vitrage. 😆

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

21 uren geleden, Jomulder zei:

Inderdaad, zoals @Bart Janaangaf, het is iedere keer leuk en "spannend" als er weer een pakketje bij je is afgeleverd 🤗☺ 

Daarom vind ik het shoppen bij Alie ook zo leuk en vooral nieuwe dingen ontdekken waar je al eens hebt opgezocht maar niet het resultaat kon vinden. En dan opeens zie je het en blijkt dat je net even iets anders moet gaan zoeken...bv, ik heb eens gezocht om vitrage kant of kant gordijnen...en als je lace intypt dan krijg je een heeeele lijst met de mooiste kant voor oa vitrage. 😆

Dat is een goede tip @Jomulder 

Het klopt dat je soms meer kunt vinden als je in het Engels zoekt. Dat komt omdat de vertaling van AliExpress soms nogal wat te wensen overlaat. Met eenvoudige woorden is dat niet altijd een probleem, maar met woorden als 'kant' kan ik me voorstellen dat Ali niet altijd weet wat je wilt zien 😉

  • Thanks 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van dit forum, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden