Heb tot nu toe 2x bestellingen (met losse producten) zonder problemen ontvangen.
Bij mijn laatste bestelling, eveneens met losse producten (die ik nu nog moet ontvangen) heeft 1 van de verkoper mijn bestelling geannuleerd zonder duidelijke reden.
Afgelopen vrijdag een mail ontvangen met update van mijn bestelling.
Op het grafiek zie ik dat het bijna of al in Nederland is en onderaan zie ik een rood driehoekje dat het geannuleerd is.
Mijn vraag is nu: is 1 van mijn bestelling geannuleerd of ligt het ergens nog hier in NL?
Vraag
AxPro
Hoi,
Ik zit niet zo lang op Aliexpress.
Heb tot nu toe 2x bestellingen (met losse producten) zonder problemen ontvangen.
Bij mijn laatste bestelling, eveneens met losse producten (die ik nu nog moet ontvangen) heeft 1 van de verkoper mijn bestelling geannuleerd zonder duidelijke reden.
Afgelopen vrijdag een mail ontvangen met update van mijn bestelling.
Op het grafiek zie ik dat het bijna of al in Nederland is en onderaan zie ik een rood driehoekje dat het geannuleerd is.
Mijn vraag is nu: is 1 van mijn bestelling geannuleerd of ligt het ergens nog hier in NL?
Wie herkent dit?
Mvg AxPro
Link naar reactie
Delen op andere sites
4 antwoorden op deze vraag
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.