Ga naar inhoud
  • Vragen over shoppen in China? Word dan nu GRATIS lid en stel je vraag!

     

     

  • 0

Verkoper heeft bestelling geannuleerd, zonder duidelijke reden


AxPro

Vraag

Hoi, 

Ik zit niet zo lang op Aliexpress. 

Heb tot nu  toe 2x bestellingen (met losse producten) zonder problemen ontvangen. 

Bij mijn laatste bestelling, eveneens met losse producten (die ik nu nog moet ontvangen) heeft 1 van de verkoper mijn bestelling geannuleerd zonder duidelijke reden. 

Afgelopen vrijdag een mail ontvangen met update van mijn bestelling. 

Op het grafiek zie ik dat het bijna of al in Nederland is en onderaan zie ik een rood driehoekje dat het geannuleerd is. 

Mijn vraag is nu: is 1 van mijn bestelling geannuleerd of ligt het ergens nog hier in NL? 

Wie herkent dit? 

 

Mvg AxPro 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0
15 uren geleden, AxPro zei:

Hoi, 

Ik zit niet zo lang op Aliexpress. 

Heb tot nu  toe 2x bestellingen (met losse producten) zonder problemen ontvangen. 

Bij mijn laatste bestelling, eveneens met losse producten (die ik nu nog moet ontvangen) heeft 1 van de verkoper mijn bestelling geannuleerd zonder duidelijke reden. 

Afgelopen vrijdag een mail ontvangen met update van mijn bestelling. 

Op het grafiek zie ik dat het bijna of al in Nederland is en onderaan zie ik een rood driehoekje dat het geannuleerd is. 

Mijn vraag is nu: is 1 van mijn bestelling geannuleerd of ligt het ergens nog hier in NL? 

Wie herkent dit? 

 

Mvg AxPro 

 

Hallo @AxPro,

Zoals je terecht aangeeft, lijkt het alsof je bestelling geannuleerd is. Ik zou nog even wachten, dit gebeurt wel vaker en erna komt hij alsnog aan. Geen garanties, maar ik zou het over een week nog een keer checken. Hou wel goed in de gaten of de 'koperbescherming' nog niet afgelopen is. Dit zien je ook bij je bestelling staan!

Succes en hou je ons op de hoogte?

  • Thanks 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Hoi allemaal,

Om even op terug te komen:

 

Vandaag bericht gehad van Aliexpress betreft mijn geannuleerde bestelling. 

Ik had de verkoper gevraagd het product alsnog te verzenden. Dat was niet mogelijk. Waarom? Geen idee! Heel vreemd. 

Het ging om RCA stekkertjes. De zgn. tulp stekkers voor audiokabels. Volgens het voorraadstatus hadden ze over de 9000 stuks op voorraad... 

Geschil geopend en screenshots meegestuurd naar Ali. 

Vanmiddag antwoord gehad van Ali dat ik mijn geld terug krijg.

 

Gr Alex 

 

  • Like 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Op 13-7-2021 om 10:16, Ruud zei:

Hallo @AxPro,

Zoals je terecht aangeeft, lijkt het alsof je bestelling geannuleerd is. Ik zou nog even wachten, dit gebeurt wel vaker en erna komt hij alsnog aan. Geen garanties, maar ik zou het over een week nog een keer checken. Hou wel goed in de gaten of de 'koperbescherming' nog niet afgelopen is. Dit zien je ook bij je bestelling staan!

Succes en hou je ons op de hoogte?

Je kunt even een mailtje naar de verkoper sturen. Vaak krijg je daar een duidelijk antwoord op. Succes!

  • Like 2
  • Thanks 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Antwoord op deze vraag...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van dit forum, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden