Ga naar inhoud
  • Vragen over shoppen in China? Word dan nu GRATIS lid en stel je vraag!

     

     

  • 0

promocodes bij aliexpress


angelique

Vraag

3 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0
Op 18-8-2021 om 10:07, angelique zei:

hallo , bij het afrekenen kan je kortingen enz... kiezen, maar er staat ook een vakje voor promocode  

waar kan je bovenop de gewone kortingen nog promotiecodes vinden ???

In het Waardebonnen Centrum van AliExpress vind je alle waardebonnen die op dit moment geldig zijn. Door op de waardebon te klikken, activeer je de korting. Hier is geen kortingscode voor nodig. De korting is geldig op geselecteerde artikelen.

Groetjes Jolanda

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
1 uur terug, angelique zei:

hallo Jolanda, ik heb daar al eens gekeken maar ik heb nergens waardebonnen staan , hoe kom je eraan ?? 

 

Je kunt aan bonnen komen door even in de aliexpress app naar berichten te gaan. Daar berichten favoriete verkopers/shop vaak kortingsbonnen aan. Door er op te tikken komen deze in "bonnen" te staan in de account, onder je profielfoto, daar staat ook je verlanglijstje, volgt, bekeken en dan de bonnen. Tik erop en je ziet je bonnen. Meestal als je iets besteld en je wilt afrekenen komt de bonnen automatisch erbij te staan.

Ik hoop dat je het snapt 

Groetjes Jolanda 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Antwoord op deze vraag...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van dit forum, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden