Ga naar inhoud
  • Vragen over shoppen in China? Word dan nu GRATIS lid en stel je vraag!

     

     

In het zonnetje☀️​: deel (en lees) hier goede ervaringen met AliExpress en andere Chinese shops


Aanbevolen berichten

☀️☀️☀️☀️ Zoals de titel al zegt wil ik hier graag producten of shops in het zonnetje zetten.

Als je een artikel of shop gebruik waar jij veel aan heb, wat echt een koopje voor je was of waarvan je vind dat je het moet delen dan kan je dat hier doen.

Het kan een artikel zijn van elke Chinese website, let er wel even op dat je de link naar het product ook mee stuur. 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

1. Dit artikel bevalt me erg omdat ik nog wel eens klus en hiermee kan je aan de buiten en binnenkant van een draad meten of er stroom op staat. 

https://nl.aliexpress.com/item/4000076912156.html?spm=a2g0o.order_list.0.0.6a2a79d2Nutwlw&gatewayAdapt=glo2nld 

2. Deze gebruik ik vaak om mee schoon te maken. De auto, douche en wc blinken snel weer door deze borstels.

https://nl.aliexpress.com/item/4000401059035.html?spm=a2g0o.order_list.0.0.6a2a79d2Nutwlw&gatewayAdapt=glo2nld

3. Deze borstel gebruik je om haar van je huisdier uit bijvoorbeeld kleding te krijgen. Dit was een tip die ik kreeg van een ander lid. Het werkt perfect! 

https://nl.aliexpress.com/item/4000709847637.html?spm=a2g0o.order_list.0.0.6a2a79d2Nutwlw&gatewayAdapt=glo2nld

4. Automatische afstand meter die ik heb is echt ideaal, hij kan een kamer opmeten en laat je gelijk de m2 zien. 

https://nl.aliexpress.com/item/32685624914.html?spm=a2g0o.order_list.0.0.6a2a79d2Nutwlw&gatewayAdapt=glo2nld

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Ruud wijzigde de titel naar In het zonnetje☀️​: deel (en lees) hier goede ervaringen met AliExpress en andere Chinese shops
  • Ruud plaatste dit topic in de spotlight
  • 2 weken later...
1 uur terug, FCKnaagdier zei:

Inazuma eleven T-shirt

Bakugan T-shirts.

Michael Jackson T-shirt

Michael Jackson pak

Ik heb deze kleding gekocht. Erg tevreden over. Dat pak was toen de tijd onder de €40. Die T-shirts kon ik in Nederland niet in een volwassenen maat vinden maar op AliExpress wel. Ik ben erg tevreden.

 

 

 

 

Interessante keuzes! Hoe heb je de maat bepaald? In de omschrijving/reviews?

Heb topic even samengevoegd voor het overzicht!

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

Dit mag ook eens gezegd worden, ik ben al dikwijls negatief geweest.

op 27 juli 3 artikelen gekocht bij verschillende shops  met gratis verzending. dus gecombineerde zending! ik was al voorbereid op hele lange levertijden, zoals gebruikelijk, MAAR??

op 10 augustus viel de de zending op de mat! Kompleet !

Het kan dus wel, hoop dat het zo door gaat !!

 

  • Like 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb net een gegraveerde hanger voor onze hond binnen gekregen. Ik had er in totaal 2 gekocht voor vrienden en 1 voor ons. We zijn zo blij met het resultaat(Zie foto). De ene kant staat de naam en de andere kant staat het telefoonnummer wat je opgeeft. Goede communicatie met de verkoper ook al was het vertaald chinees, ze reageren goed op de vragen die ik had en nemen de tijd om te reageren. Neem zeker eens een kijkje bij Zookaria Store. De duurste was 2.15euro.

WhatsApp Image 2022-08-14 at 11.43.18 AM.jpeg

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van dit forum, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden