Ga naar inhoud
  • Vragen over shoppen in China? Word dan nu GRATIS lid en stel je vraag!

     

     

  • 0

Lange bezorgtijd?


Ellen28

Vraag

Ik heb diverse artikelen in bestelling staan, vanaf half augustus tot eind september besteld. Ik heb het idee dat bezorging veel langer duurt. Er zijn artikelen (al een maand) in Nederland, andere geaccepteerd door vliegtuigmaatschappij maar ik heb het idee dat alles een beetje stil staat? Ervaren meer mensen dat zo?

Ik heb al diverse artikelen weer klaar staan in winkelmandje, maar ben hierdoor nu even huiverig te bestellen.

  • Like 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Aanbevolen berichten

  • 0
2 uren geleden, Martin zei:

Ja vind ik ook! Erg vervelend wacht al 2 maanden op voorraad.

@Martin ik heb er geen haast mee, maar vind het gewoon vervelend dat het nu wel heel lang duurt en voorheen was het pakketje snel geleverd. Ik heb dit nooit eerder mee gemaakt. Eerlijk gezegt denk ik dat mijn pakketje/bestelling niet verzonden is, omdat de verkoper iedere keer hetzelfde zegt: geduld hebben. Ik wacht het termijn af en dan maar in dispute 😁

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Op 7-12-2021 om 21:30, Jomulder zei:

@Martin ik heb er geen haast mee, maar vind het gewoon vervelend dat het nu wel heel lang duurt en voorheen was het pakketje snel geleverd. Ik heb dit nooit eerder mee gemaakt. Eerlijk gezegt denk ik dat mijn pakketje/bestelling niet verzonden is, omdat de verkoper iedere keer hetzelfde zegt: geduld hebben. Ik wacht het termijn af en dan maar in dispute 😁

Nu weer wat raars gebeurt wat ik ook nog nooit heb eerder meegemaakt. De levertijd is verlengd maar ik moet wel voor 13 januari de levering bevestigen 😳

Ik snap er niks meer van. De verkoper zegt nog steeds: heb geduld. 

Screenshot_20211210-125651_AliExpress.thumb.jpg.97f6be65b30f1d2c1088ac3881c2e123.jpg

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
17 minuten geleden, Jomulder zei:

Nu weer wat raars gebeurt wat ik ook nog nooit heb eerder meegemaakt. De levertijd is verlengd maar ik moet wel voor 13 januari de levering bevestigen 😳

Ik snap er niks meer van. De verkoper zegt nog steeds: heb geduld. 

Screenshot_20211210-125651_AliExpress.thumb.jpg.97f6be65b30f1d2c1088ac3881c2e123.jpg

Dit betekent dat de kopersbescherming verlengd is! Hou dus die datum goed in de gaten, inclusief wanneer je eventueel een dispute kunt aanmaken hiervoor!

  • Like 1
  • Thanks 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
2 uren geleden, Ellen28 zei:

Vreemd… ik wel. Vandaag ook weer een (verlaat) pakketje gehad

Ja echt...vind het heel vreemd. Het pakketje moet via Bpost naar Leeuwarden komen 🤔 zo vreemd allemaal. Ik ga er maar vanuit dat dit pakketje niet gaat komen. Dus ik hou de dagen in de gaten en mocht ie wel komen, dan meld het hier meteen. 

Fijn weekend allemaal 

Groetjes Jolanda 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
1 uur terug, Jomulder zei:

Ja echt...vind het heel vreemd. Het pakketje moet via Bpost naar Leeuwarden komen 🤔 zo vreemd allemaal. Ik ga er maar vanuit dat dit pakketje niet gaat komen. Dus ik hou de dagen in de gaten en mocht ie wel komen, dan meld het hier meteen. 

Fijn weekend allemaal 

Groetjes Jolanda 

Pakketje van vandaag had ik in september besteld… het duurt echt langer dan normaal.

Jij ook fijn weekend!

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

de levertijden worden steeds langer  ik zie al 90 dagen voorbij komen ,dus bestellen is minder aantrekkelijk.

Ook is mijn ervaring dat je beter nooit in discussie kan gaan met de verkoper , er komt bijna nooit een 

normaal antwoord ,voorbeeld 10 plaatjes besteld voor de telefoon er kwamen er 8 dus twee manco 

vroeg de verkoper om de 2 ontbrekende als nog te sturen .

Hij wilde eerst een foto Waarvan in vredesnaam van de 2 ontbrekende plaatjes .??? 

stuur gewoon op en herstel je fout 

na veel gedoe een refund voor twee plaatjes aangevraagd via dispuutis na veel gedoe toegewezen maar op gedoe daar zit niemand op te wachten.

Kan iemand mij uitleggen wat gecombineerde levering precies inhoud ???

het lijkt er op dat ze een maand wachten op nieuwe bestellingen van dezelfde klant en dan de boel versturen.

eigenlijk ben ik er klaar mee bestelde regelmatig en ben volgens Ali een gouden klant 

denk dat ik maar overstap stap over naar Wish

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ik kreeg vorige week een (gecombineerde) bestelling binnen, die had ik 3 weken geleden besteld dus super snel. Zit nog te wachten op bestelling uit september dus is weinig van te zeggen.

Gecombineerde zending wil zeggen dat ze meerdere bestellingen (van diverse winkels) bij elkaar stoppen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
2 uren geleden, frans Willem zei:

bedankt voor je reactie in mijn ervaring dacht ik dat gewacht werd op meerdere bestellingen van een klant.

Ik vind dat er uitgelopen gaat worden nogal fors 90 dagen fors 

Volgens mij ligt dat niet aan Ali maar aan de werkwijze van douane. Ik heb het idee dat alles heel lang blijft hangen bij douane / bezorgdiensten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
3 uren geleden, frans Willem zei:

bedankt voor je reactie in mijn ervaring dacht ik dat gewacht werd op meerdere bestellingen van een klant.

Ik vind dat er uitgelopen gaat worden nogal fors 90 dagen fors 

Ik heb 13 okt '21 iets besteld en vanaf die datum zat ik al te wachten, nog nooit eerder meegemaakt dat het zolang duurt. Voorheen waren de leveringen veel sneller, soms binnen een week. 

En 1 keer kopersbescherming verlengd, ook nog nóóit eerder meegemaakt 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

klopt de termijn staat volgens mij sinds kort op 90 dagen dat is wel heel erg lang .

geen peil op te trekken dus .

ook opvallend is dat sommige prijzen fors gestegen zijn en dat de aanduidingen van prijzen steeds verschild van de aankondiging, dus als je er op klikt en wil bestellen dan is de prijs anders /hoger

het gekke is dat de levertijden van Wish korter zijn

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Antwoord op deze vraag...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van dit forum, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden