Ga naar inhoud
  • Vragen over shoppen in China? Word dan nu GRATIS lid en stel je vraag!

     

     

Beste aankoop op AliExpress: een lijst


Aanbevolen berichten

Ok, laten we eerlijk zijn! Niet alles dat er op AliExpress te koop is, is van goede kwaliteit. Iedereen heeft dan ook wel eens een miskoop gedaan. Om dit zover mogelijk in te perken, lijkt het me een goed idee om hier al jouw goede AliExpress-aankopen te delen die je gedaan hebt.

Laat ik zelf aftrappen: 

Heb jij nog tips en/of goede ervaringen, deel ze hieronder!

  • Like 2
  • Thanks 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Ruud wijzigde de titel naar Beste aankoop op AliExpress: een lijst
  • 2 weken later...

Leuke lijst Ruud! Daar zitten behoorlijk wat mooie producten tussen. Die robotstofzuiger staat bij deze ook op mijn verlanglijstje 😀

 

Ik heb het tot nu toe niet slecht gedaan met mijn aankopen op AliExpress. Het zijn bij mij vooral de goedkopere producten <40 euro die extra verrassend waren. 

Horloge  - Soms geloven mensen niet eens dat deze van Ali komt 🙃

- Zonnebril - Ging super lang mee, tot iemand erop ging zitten.

- Pasjeshouder - Doet niet onder voor wat je in NL of BE kunt kopen

- Fitnesstracker - Doet het gewoon nog steeds na 3 jaar!

- Webcam - Mijn allerlaatste aankoop

- Sushi rol maker - Geloof me: je hebt deze harder nodig dan je nu beseft  😛

 

Het duurde even voor ik mijn lijst met gekochte producten had doorgespit, maar ik denk dat dit mijn 6 favoriete producten wel zijn.

  • Like 3
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi allemaal, 

Ik ben een echte creatieveling, zie er graag verzorgd uit en heb pas een kleindochter gekregen.

Dus mijn lijstje:

  • Diamond painting : de schilderijen en toebehoren
  • Snijmallen: voor de snij- en embossingmachine
  • Kleding, schoenen en lingerie: kijk wel goed naar de maattabel. Ik heb geluk dat ik klein van stuk ben net als de Chineesjes.
  • Bijouterieën: wat een leuke sieraden. Voor elk setje kleding hebben ze wel iets. Verwacht alleen niet dat iets van echt zilver is! Ook al staat het erbij! Een nummer is al vlug ergens ingedrukt.
  • Mondkapjes: wat hadden ze leuke! Gelukkig nu niet meer zo nodig.
  • Woondecoratie: ik ben vooral gek van kussenhoesjes. Voor elk seizoen en gelegenheid een ander setje. 
  • Babyspulletjes: prachtige prinsessenjurkjes, schoentjes en haarbandjes voor mijn oogappeltje. Wat zal ze er prachtig uitzien als mijn zoon en schoondochter trouwen.
  • Telefoonhoesjes, schermbescherming enz.: je moet even wachten, maar dan heb je voor een prikkie iets leuks.

Mijn man zegt dat ik als ik nog eens ga beleggen het beste aandelen van Aliexpress kan kopen... of de Action. LOL

Veel plezier met shoppen allemaal. Enne een tip... lees altijd even de recensies onder het product en over de winkel.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

19 uren geleden, Lindenboompjes zei:

Hoi allemaal, 

Ik ben een echte creatieveling, zie er graag verzorgd uit en heb pas een kleindochter gekregen.

Dus mijn lijstje:

  • Diamond painting : de schilderijen en toebehoren
  • Snijmallen: voor de snij- en embossingmachine
  • Kleding, schoenen en lingerie: kijk wel goed naar de maattabel. Ik heb geluk dat ik klein van stuk ben net als de Chineesjes.
  • Bijouterieën: wat een leuke sieraden. Voor elk setje kleding hebben ze wel iets. Verwacht alleen niet dat iets van echt zilver is! Ook al staat het erbij! Een nummer is al vlug ergens ingedrukt.
  • Mondkapjes: wat hadden ze leuke! Gelukkig nu niet meer zo nodig.
  • Woondecoratie: ik ben vooral gek van kussenhoesjes. Voor elk seizoen en gelegenheid een ander setje. 
  • Babyspulletjes: prachtige prinsessenjurkjes, schoentjes en haarbandjes voor mijn oogappeltje. Wat zal ze er prachtig uitzien als mijn zoon en schoondochter trouwen.
  • Telefoonhoesjes, schermbescherming enz.: je moet even wachten, maar dan heb je voor een prikkie iets leuks.

Mijn man zegt dat ik als ik nog eens ga beleggen het beste aandelen van Aliexpress kan kopen... of de Action. LOL

Veel plezier met shoppen allemaal. Enne een tip... lees altijd even de recensies onder het product en over de winkel.

 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Heerlijk om te zien hoe creatief we allemaal zijn maar de wenslijsten van de jongens lijken op elkaar. Ik ben meestal op zoek naar consumenten electronica en dan gericht op slimme horloges die ik soms ook verkoop om weer budget te krijgen om weer nieuwe te kopen. 

Ik ben een gadgets freak, probeer graag dingen uit, maar vooral vindt ik het leuk om andere mensen blij te maken. Ik koop een slim horloge daar doe ik een ander polsbandje bij en doe er ook een screen protector bij dan maak ik foto's van de horloges en verkoop ze op FB en/of op marktplaats. 

Veel reacties zijn hylerisch dat ze dan zeggen wat een mooi horloge bij AE gaan ze allemaal kapot. Haha.

Nou ik vind het gezellig, ik kom vaker terug.

Fijne dag allemaal 👍👏

 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 18-6-2021 om 16:13, Ruud zei:

Ok, laten we eerlijk zijn! Niet alles dat er op AliExpress te koop is, is van goede kwaliteit. Iedereen heeft dan ook wel eens een miskoop gedaan. Om dit zover mogelijk in te perken, lijkt het me een goed idee om hier al jouw goede AliExpress-aankopen te delen die je gedaan hebt.

Laat ik zelf aftrappen: 

Heb jij nog tips en/of goede ervaringen, deel ze hieronder!

Graag wil ik laten weten  , ik had horloge banden besteld bij BoBoHo,  voor een mooie prijs ging er van uit dit word een misser , maar wat schets mijn verbazing prima spul , word geleverd met 4 pinnen en apparaat om de band op maat te maken , op tijd geleverd en goed verpakt ( heb er gelijk nog een paar besteld ) goed bedrijf !!!

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

12 minuten geleden, Bart Jan zei:

Graag wil ik laten weten  , ik had horloge banden besteld bij BoBoHo,  voor een mooie prijs ging er van uit dit word een misser , maar wat schets mijn verbazing prima spul , word geleverd met 4 pinnen en apparaat om de band op maat te maken , op tijd geleverd en goed verpakt ( heb er gelijk nog een paar besteld ) goed bedrijf !!!

Bij Kolnen , een minnie camera Alexa besteld geleverd deed het een keer , daarna dood gemeld via een geschil we delen het verschil krijg de helft van het geld terug ( top )

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist, Bart Jan zei:

Bij Kolnen , een minnie camera Alexa besteld geleverd deed het een keer , daarna dood gemeld via een geschil we delen het verschil krijg de helft van het geld terug ( top )

Stalen band voor Xiamo Mi Watch besteld kon door een of andere reden niet goed worden afgeleverd denk trace nummers bleef maar in de pijp leiding ook , via geschil afgemeld ging retour , ook dit geld ( netjes ) terug gestort 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist, Bart Jan zei:

Stalen band voor Xiamo Mi Watch besteld kon door een of andere reden niet goed worden afgeleverd denk trace nummers bleef maar in de pijp leiding ook , via geschil afgemeld ging retour , ook dit geld ( netjes ) terug gestort 

Ik vind dat je wel realistisch moet blijven ( en niet gaan verwachten dat je voor een paar euro s op fluweel zit  , dat hebben ze ook wel maar dan moet je in de beurs tasten 🤔 en dan te bedenken waar en hoe ver het vadaan komt !!

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

26 minuten geleden, claudia zei:

Mijn favorite aankoop..omg...alles is leuk...denk ben ik 1 week bezig met schrijven..ik koop er bijna alles..mijn kleding..sieraden..dingen die in huishouden horen..hier een voorbeeld..mijn gordijnen van ali..en stoelhoezen

Zo, Claudia. Die passen mooi bij elkaar!

Heb je toevallig nog linkjes, voor diegene die hier zo enthousiast van worden dat ze het ook willen kopen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Eerder de vraag onder mijn voorstelbericht of ik wilde melden wat mijn beste aankopen zijn. Ik ben normaal best vlot van het reageren, maar vanaf mijn tablet is het toch lastiger linkjes e.d. toe te voegen, dus ik besloot te wachten tot ik tijd had om achter de pc te zitten. 

En dan begin ik gelijk met de aankoop die ik op 6 juli jl. deed, als test om te kijken of ik inderdaad niet voor onverwachte achteraf kosten kwam te staan. Omdat je nu dus ook gewoon zonder gedoe boven de 22 euro kan bestellen (omdat de btw toch al wordt afgedragen), durfde ik nu gewoon iets duurders te kopen. Dat was een draadloos toetsenbord met draadloze muis waar ik op dit moment ook dit bericht mee typ. Het pakketje werd vandaag geleverd; dwz: ik was niet thuis en het lag dezelfde dag nog bij het afhaalpunt (dat is normaliter pas de volgende (werk)dag. Ik denk dat de postbezorger zoiets had van: "hopla weg ermee, gelijk naar het afhaalpunt". Dus de echtgenoot heeft het op de terugweg vanaf het werk naar huis voor me opgehaald. Anyway, terug naar het topic: hieronder mijn beste aankopen; ik noteer de aankoopdatum, evt. een foto en de link naar het product + het bedrag van de order:

image.png

  • Like 3
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo allemaal, 

Wat leuk om onze krachten te bundelen en onze ervaringen te gebruiken om elkaar te helpen om die miskoop verkopen niet te maken.

 

Mijn kracht bevindt zich in de gadget hoek. Ik heb vele slimme horloges gekocht en geholpen aan een nieuwe eigenaar. Mocht je daar vragen over hebben laat het me maar weten. Ik help je graag op weg of ....

Maar onthou wat te goed klinkt niet doen!

Groet Bas.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 maanden later...
13 uren geleden, Duivenman zei:

Kan ik hengelsport artikelen

Kopen voor een zacht prijsje

Met die BTW en al die dingen

Wel moeilijk voor oudere mensen

Mvg

U wilt deze artikelen bij AliExpress kopen? Dan kunt U gerust bestellen, de BTW zit bij de prijs inbegrepen, maar U moet wel onder de €150 blijven, anders komen er wel extra kosten bij, zoals inklaringskosten.

Groetjes Jolanda

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van dit forum, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden