Ga naar inhoud
  • Vragen over shoppen in China? Word dan nu GRATIS lid en stel je vraag!

     

     

Beste aankoop op AliExpress: een lijst


Aanbevolen berichten

Hoi Allemaal

Wat een gave dingen heb ik gevonden via jullie. Het is een hele lijst van wat ik de afgelopen jaren heb besteld maar hierbij zal ik wat van mijn meest gebruikte producten delen. 

Geweldig om je bureau of kabels te organiseren. https://www.aliexpress.com/item/32971335091.html?spm=a2g0s.9042311.0.0.27424c4dHz646x

Deze heb ik gekocht voor mijn vriendin die nog wel eens moeite heeft om een pot open te krijgen.   https://www.aliexpress.com/item/32963821982.html?spm=a2g0s.9042311.0.0.27424c4d1rlN7M

Een hele fijne camera die je achter glas kan zetten om buiten iets in de gaten te houden. Advies gevraagd bij de shop en die hebben me prima geadviseerd. https://www.aliexpress.com/item/32908324333.html?spm=a2g0s.9042311.0.0.27424c4dfmVV2P

Ik ben nogal een klusser en zonder dit apparaat kan ik niet meer. Het meet de afstanden voor je en ik heb nagemeten dat het op de centimeter nauwkeurig is. Zelf heb ik een ouder model en die werkt nog steeds. https://www.aliexpress.com/item/32685624914.html?spm=a2g0s.9042311.0.0.27424c4d7KAHUk

1 van de meest recente aanwinsten is de uil! Deze is geweldig. Ik heb hem op een handige plek hangen waar ik langs loop als ik weg ga. In het donker geven de ogen licht(glow in the dark) zodat je ook in het donker je sleutels kan vinden. Haal je de sleutels eruit dan sluiten de ogen.   https://www.aliexpress.com/item/4000470138629.html?spm=a2g0s.9042311.0.0.27424c4dQJeOjC

Deze handschoen gebruiken wij om af te stoffen. Deze om de ene hand en een natte doek in de ander.   https://www.aliexpress.com/item/32778366003.html?spm=a2g0s.9042311.0.0.27424c4dwiDCRB

 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Hallo Allemaal,

Wat handig deze lijstjes! Ik ben ook een creatieveling en koop al mijn clear stamps, snijmallen (NL/ENG), touwtjes, lintjes, brads ect. en soms papier bij de Ali. Het is een te grote lijst om door te sturen maar als je benieuwd bent naar winkels dan is het handig om te weten waar je specifiek naar op zoek bent. 

Groetjes Marjolein 

  • Like 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uren geleden, Mayo zei:

Hallo Allemaal,

Wat handig deze lijstjes! Ik ben ook een creatieveling en koop al mijn clear stamps, snijmallen (NL/ENG), touwtjes, lintjes, brads ect. en soms papier bij de Ali. Het is een te grote lijst om door te sturen maar als je benieuwd bent naar winkels dan is het handig om te weten waar je specifiek naar op zoek bent. 

Groetjes Marjolein 

Goed om te horen!

Als je linkjes hebt van bijvoorbeeld je beste aankopen, mag je die uiteraard altijd delen:-)

  • Like 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 maanden later...

Hallo,

Alleen als ik via Aliexpress goedkoper kan kopen dan via een Nederlandse webwinkel (en geen haast heb), dan heb ik o.a. goede aankoop gedaan met:
- sieraden met zirconia (goede kwaliteit) en/of met goud verguld
- fournituren (zoals goudband, (kralen)franje, touw)

- onderdelen voor zelfmaak sensoren (nodemcu, bme280, batterij-houders, wemos D1 mini, dht12, behuizingen, knoppen, div weerstanden en onderdelen)

- broeken (maatje S past me uitstekend, wel goed zoeken naar goede kwaliteit)

- accu-oplader, ssd enclosure

- siliconen bakmat (voor in de oven)

- led lampen gu4, gu9 en e27

ik zie vaak (te?) goedkope USB sticks / ssd van hoge opslag die nog niet op de nederlandse markt te koop is (bv 1TB USB sticks, 4-6-8 TB SSDs). Je leest in de reviews gemenge reacties: van nep oplichting tot ok (dan hebben ze het product nog niet gebruikt). Daar ben ik nog erg voorzichtig mee. Als een gelijkwaardig product niet in Europa/NL te koop is, dan is het vaak  te mooi om waar te zijn denk ik.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
  • 1 maand later...

Hallo allemaal!

Ik wil ook graag een lijstje delen met mijn beste aankopen en producten die ik adviseer om te kopen op AliExpress. 

Ik heb veel goede en slechte ervaringen met bepaalde producten. Maar ook producten die zeer goed bevielen en goed te gebruiken zijn als gadget in het dagelijks leven. 

  • Lenovo XG01 bluetooth headset: Erg fijne draadloze oortjes met een goed geluid, makkelijke oplaadcase en ze zijn makkelijk te koppelen. Ook is de touch control aan de zijkant van de oortjes erg fijn om volume aan te passen en door te spoelen naar een ander nummer. Ik gebruik ze elke dag als ik van en naar school reis. Link naar product
  • vacuümdop voor frisdrank: Deze dop is echt ideaal voor frisdrankliefhebbers. Door de pomp op de dop wordt erg lucht in de fles gepompt waardoor de prik op de frisdrank blijft. Ook zitten er cijfers op de domp waarmee aangegeven kan worden hoelang de fles open is. Link naar product
  • Cacao dispenser met vormpjes voor koffie: Voor de echte koffie of cappuccino liefhebber is dit echt ideaal. Met deze shaker kan je makkelijk cacao in een leuk vormpje op je favoriete koffie krijgen. Link naar product
  • Magnetische adapter USB-C: Dit is ook zeker een van mijn favoriete gadgets van AliExpress. Als ik thuis kom en ik wil aan de slag gaan op mijn laptop, koppel ik heel simpel met deze magnetische adapter mijn laptop aan de oplader. Link naar product
  • Mega cijfer ballonen. Ja, ik koop ze voor elke verjaardag. Deze cijfer ballonnen zijn 1 meter groot. Als je deze voor de ruit zet weet je zeker dat iedereen weet dat er iemand jarig is. Link naar product

Super leuk dat iedereen zo enthousiast is met het delen van producten. Ik hoop dat jullie misschien iets aan dit lijstje hebben.

Groetjes van Jacko

  • Like 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kocht 2 mistery-boxen.

Wat ontving ik? 1 laadkabeltje en een laadstekker. waarde op Ali: € ca 5,00

Disput aangevraagd en kon vervolgens geen foto's uploaden. Waardeloze spullen binnen en € 15,00 armer.

Iemand ervaring met dashcams? wil er 1 kopen, maar.................................

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 minuten geleden, KIAN zei:

Ik kocht 2 mistery-boxen.

Wat ontving ik? 1 laadkabeltje en een laadstekker. waarde op Ali: € ca 5,00

Disput aangevraagd en kon vervolgens geen foto's uploaden. Waardeloze spullen binnen en € 15,00 armer.

Iemand ervaring met dashcams? wil er 1 kopen, maar.................................

Zelf heb ik de xiaomi 70 pro. Het enige "minpunt" is het net iets te harde geluid wat hij afspeelt als hij aangaat, je schrikt je rot de 1e paar keer🤣. Ik heb hem niet bij Ali gekocht dus ik heb geen link. Voor wat info wel een link naar https://www.bol.com/nl/nl/p/70mai-pro-dash-cam-global/9300000015359868/?bltgh=niCoylyuG6MiBgS1sUVOEA.2_9.10.ProductTitle

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi @KIAN,

Ja mistery boxen zijn inderdaad gevaarlijk. Vaak krijg je inderdaad waardeloze troep en eigenlijk altijd minder dan de waarde die is aangegeven. Ik heb het een keer geprobeerd maar dat heeft ook niet goed uitgepakt. Ik had een mystery box gekocht van ongeveer €5 maar er zat een goedkoop plastic horloge in. Ik zou zoals @Martijn224 zei het even te proberen op een laptop of juist of een smartphone. Ik hoop dat AliExpress je gelijk geeft. Met mystery boxen is vaak zo dat de verkoper kan zeggen dat je als klant niet verwacht wat erin zit dus je geen bewijs heb om geld terug te vragen. Ik hoop in ieder geval dat je gelijk krijgt en succes met het zoeken van een dashcam.

Vriendelijke groet,

Jacko

 

  • Like 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
  • 2 weken later...

Voor de hobbyist die op zoek is naar een goedkope sterke voeding voor thuis:

XH M229

Tovert je oude pc voeding om in een sterke laboratoriumvoeding die een constante 12V, -12V, 5V en 3,3V levert met de nodige ampères, dit is afhankelijk van de sterkte van je voeding.

Heeft een aan en uit schakelaar en 4 mm bananen  aansluitingen.

 

XH-M229.jpg

aangepast door De-witte
Link naar reactie
Delen op andere sites

44 minuten geleden, Jomulder zei:

Bedankt @De-witte

Hier ben ik naar op zoek, maar er zijn zoveel verkopers hiervan 😳

Groetjes Jolanda 

Hoi Jolanda je hoeft maar op de link puls-oxy-meter te klikken of tappen om naar de AliExpress verkoper te gaan waar ik hem besteld heb.

Makkelijker kan ik het niet maken 😉 dus snel ff tikken hierop in mijn vorige post van de meter zelf.

  • Like 1
  • Haha 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van dit forum, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden