Duivenman Geplaatst: 2 oktober 2021 Delen Geplaatst: 2 oktober 2021 Bedankt Jolanda 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Martijn224 Geplaatst: 2 oktober 2021 Delen Geplaatst: 2 oktober 2021 Hoi Allemaal Wat een gave dingen heb ik gevonden via jullie. Het is een hele lijst van wat ik de afgelopen jaren heb besteld maar hierbij zal ik wat van mijn meest gebruikte producten delen. Geweldig om je bureau of kabels te organiseren. https://www.aliexpress.com/item/32971335091.html?spm=a2g0s.9042311.0.0.27424c4dHz646x Deze heb ik gekocht voor mijn vriendin die nog wel eens moeite heeft om een pot open te krijgen. https://www.aliexpress.com/item/32963821982.html?spm=a2g0s.9042311.0.0.27424c4d1rlN7M Een hele fijne camera die je achter glas kan zetten om buiten iets in de gaten te houden. Advies gevraagd bij de shop en die hebben me prima geadviseerd. https://www.aliexpress.com/item/32908324333.html?spm=a2g0s.9042311.0.0.27424c4dfmVV2P Ik ben nogal een klusser en zonder dit apparaat kan ik niet meer. Het meet de afstanden voor je en ik heb nagemeten dat het op de centimeter nauwkeurig is. Zelf heb ik een ouder model en die werkt nog steeds. https://www.aliexpress.com/item/32685624914.html?spm=a2g0s.9042311.0.0.27424c4d7KAHUk 1 van de meest recente aanwinsten is de uil! Deze is geweldig. Ik heb hem op een handige plek hangen waar ik langs loop als ik weg ga. In het donker geven de ogen licht(glow in the dark) zodat je ook in het donker je sleutels kan vinden. Haal je de sleutels eruit dan sluiten de ogen. https://www.aliexpress.com/item/4000470138629.html?spm=a2g0s.9042311.0.0.27424c4dQJeOjC Deze handschoen gebruiken wij om af te stoffen. Deze om de ene hand en een natte doek in de ander. https://www.aliexpress.com/item/32778366003.html?spm=a2g0s.9042311.0.0.27424c4dwiDCRB 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mayo Geplaatst: 21 oktober 2021 Delen Geplaatst: 21 oktober 2021 Hallo Allemaal, Wat handig deze lijstjes! Ik ben ook een creatieveling en koop al mijn clear stamps, snijmallen (NL/ENG), touwtjes, lintjes, brads ect. en soms papier bij de Ali. Het is een te grote lijst om door te sturen maar als je benieuwd bent naar winkels dan is het handig om te weten waar je specifiek naar op zoek bent. Groetjes Marjolein 2 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Ruud Geplaatst: 21 oktober 2021 Auteur Delen Geplaatst: 21 oktober 2021 6 uren geleden, Mayo zei: Hallo Allemaal, Wat handig deze lijstjes! Ik ben ook een creatieveling en koop al mijn clear stamps, snijmallen (NL/ENG), touwtjes, lintjes, brads ect. en soms papier bij de Ali. Het is een te grote lijst om door te sturen maar als je benieuwd bent naar winkels dan is het handig om te weten waar je specifiek naar op zoek bent. Groetjes Marjolein Goed om te horen! Als je linkjes hebt van bijvoorbeeld je beste aankopen, mag je die uiteraard altijd delen:-) 2 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Constant Lam Geplaatst: 19 januari 2022 Delen Geplaatst: 19 januari 2022 Hallo, Alleen als ik via Aliexpress goedkoper kan kopen dan via een Nederlandse webwinkel (en geen haast heb), dan heb ik o.a. goede aankoop gedaan met: - sieraden met zirconia (goede kwaliteit) en/of met goud verguld - fournituren (zoals goudband, (kralen)franje, touw) - onderdelen voor zelfmaak sensoren (nodemcu, bme280, batterij-houders, wemos D1 mini, dht12, behuizingen, knoppen, div weerstanden en onderdelen) - broeken (maatje S past me uitstekend, wel goed zoeken naar goede kwaliteit) - accu-oplader, ssd enclosure - siliconen bakmat (voor in de oven) - led lampen gu4, gu9 en e27 ik zie vaak (te?) goedkope USB sticks / ssd van hoge opslag die nog niet op de nederlandse markt te koop is (bv 1TB USB sticks, 4-6-8 TB SSDs). Je leest in de reviews gemenge reacties: van nep oplichting tot ok (dan hebben ze het product nog niet gebruikt). Daar ben ik nog erg voorzichtig mee. Als een gelijkwaardig product niet in Europa/NL te koop is, dan is het vaak te mooi om waar te zijn denk ik. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Duivenman Geplaatst: 19 januari 2022 Delen Geplaatst: 19 januari 2022 Ben van plan om hengelspullen te kopen Iemand ervaring ermee MVG Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Michelle Geplaatst: 19 januari 2022 Delen Geplaatst: 19 januari 2022 Nee, ik denk dat je gewoon goed moet kijken en vergelijken. Heb wel de indruk dat er weinig mis mee kan zijn. Als je weet wat je wil hebben dan zou ik eerst eens op Google gaan speuren, dan kom je denkelijk ook terecht bij Ali. 2 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jomulder Geplaatst: 29 januari 2022 Delen Geplaatst: 29 januari 2022 Op 19-1-2022 om 15:56, Duivenman zei: Ben van plan om hengelspullen te kopen Iemand ervaring ermee MVG Ik heb er geen invaring in met hengelsport artikelen. Je moet de tijd nemen en goed kijken en lezen en lees ook vooral de reviews Succes Groetjes Jolanda 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Martijn224 Geplaatst: 29 januari 2022 Delen Geplaatst: 29 januari 2022 Op 19-1-2022 om 15:56, Duivenman zei: Ben van plan om hengelspullen te kopen Iemand ervaring ermee MVG Grappig. Een duivenman die gaat vissen. Ik zie nu het plaatje voor me🤣. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jackootje Geplaatst: 21 maart 2022 Delen Geplaatst: 21 maart 2022 Hallo allemaal! Ik wil ook graag een lijstje delen met mijn beste aankopen en producten die ik adviseer om te kopen op AliExpress. Ik heb veel goede en slechte ervaringen met bepaalde producten. Maar ook producten die zeer goed bevielen en goed te gebruiken zijn als gadget in het dagelijks leven. Lenovo XG01 bluetooth headset: Erg fijne draadloze oortjes met een goed geluid, makkelijke oplaadcase en ze zijn makkelijk te koppelen. Ook is de touch control aan de zijkant van de oortjes erg fijn om volume aan te passen en door te spoelen naar een ander nummer. Ik gebruik ze elke dag als ik van en naar school reis. Link naar product vacuümdop voor frisdrank: Deze dop is echt ideaal voor frisdrankliefhebbers. Door de pomp op de dop wordt erg lucht in de fles gepompt waardoor de prik op de frisdrank blijft. Ook zitten er cijfers op de domp waarmee aangegeven kan worden hoelang de fles open is. Link naar product Cacao dispenser met vormpjes voor koffie: Voor de echte koffie of cappuccino liefhebber is dit echt ideaal. Met deze shaker kan je makkelijk cacao in een leuk vormpje op je favoriete koffie krijgen. Link naar product Magnetische adapter USB-C: Dit is ook zeker een van mijn favoriete gadgets van AliExpress. Als ik thuis kom en ik wil aan de slag gaan op mijn laptop, koppel ik heel simpel met deze magnetische adapter mijn laptop aan de oplader. Link naar product Mega cijfer ballonen. Ja, ik koop ze voor elke verjaardag. Deze cijfer ballonnen zijn 1 meter groot. Als je deze voor de ruit zet weet je zeker dat iedereen weet dat er iemand jarig is. Link naar product Super leuk dat iedereen zo enthousiast is met het delen van producten. Ik hoop dat jullie misschien iets aan dit lijstje hebben. Groetjes van Jacko 2 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Martijn224 Geplaatst: 21 maart 2022 Delen Geplaatst: 21 maart 2022 30 minuten geleden, Jackootje zei: Magnetische adapter USB-C: Dit is ook zeker een van mijn favoriete gadgets van AliExpress. Als ik thuis kom en ik wil aan de slag gaan op mijn laptop, koppel ik heel simpel met deze magnetische adapter mijn laptop aan de oplader. Link naar product Leuk! Was ik naar op zoek👍. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
KIAN Geplaatst: 28 maart 2022 Delen Geplaatst: 28 maart 2022 Ik kocht 2 mistery-boxen. Wat ontving ik? 1 laadkabeltje en een laadstekker. waarde op Ali: € ca 5,00 Disput aangevraagd en kon vervolgens geen foto's uploaden. Waardeloze spullen binnen en € 15,00 armer. Iemand ervaring met dashcams? wil er 1 kopen, maar................................. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Martijn224 Geplaatst: 28 maart 2022 Delen Geplaatst: 28 maart 2022 23 minuten geleden, KIAN zei: Ik kocht 2 mistery-boxen. Wat ontving ik? 1 laadkabeltje en een laadstekker. waarde op Ali: € ca 5,00 Disput aangevraagd en kon vervolgens geen foto's uploaden. Waardeloze spullen binnen en € 15,00 armer. Iemand ervaring met dashcams? wil er 1 kopen, maar................................. Zelf heb ik de xiaomi 70 pro. Het enige "minpunt" is het net iets te harde geluid wat hij afspeelt als hij aangaat, je schrikt je rot de 1e paar keer🤣. Ik heb hem niet bij Ali gekocht dus ik heb geen link. Voor wat info wel een link naar https://www.bol.com/nl/nl/p/70mai-pro-dash-cam-global/9300000015359868/?bltgh=niCoylyuG6MiBgS1sUVOEA.2_9.10.ProductTitle Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Martijn224 Geplaatst: 28 maart 2022 Delen Geplaatst: 28 maart 2022 32 minuten geleden, KIAN zei: Disput aangevraagd en kon vervolgens geen foto's uploaden. Waardeloze spullen binnen en € 15,00 armer. Heb je het ook al geprobeerd op een pc? Of juist op een mobiel? Dat heeft bij mij wel eens uitgemaakt. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jackootje Geplaatst: 29 maart 2022 Delen Geplaatst: 29 maart 2022 Hoi @KIAN, Ja mistery boxen zijn inderdaad gevaarlijk. Vaak krijg je inderdaad waardeloze troep en eigenlijk altijd minder dan de waarde die is aangegeven. Ik heb het een keer geprobeerd maar dat heeft ook niet goed uitgepakt. Ik had een mystery box gekocht van ongeveer €5 maar er zat een goedkoop plastic horloge in. Ik zou zoals @Martijn224 zei het even te proberen op een laptop of juist of een smartphone. Ik hoop dat AliExpress je gelijk geeft. Met mystery boxen is vaak zo dat de verkoper kan zeggen dat je als klant niet verwacht wat erin zit dus je geen bewijs heb om geld terug te vragen. Ik hoop in ieder geval dat je gelijk krijgt en succes met het zoeken van een dashcam. Vriendelijke groet, Jacko 2 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Martijn224 Geplaatst: 12 april 2022 Delen Geplaatst: 12 april 2022 @jowell09897 Deze bedoelde ik. Misschien heb je wel leuke producten en linkjes😁 2 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
jowell09897 Geplaatst: 12 april 2022 Delen Geplaatst: 12 april 2022 16 uren geleden, Martijn224 zei: @jowell09897 Deze bedoelde ik. Misschien heb je wel leuke producten en linkjes😁 Dankje voor de tag! Tzt zal ik wat linkjes delen. 1 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Martijn224 Geplaatst: 24 april 2022 Delen Geplaatst: 24 april 2022 @De-witte Hier😄 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
De-witte Geplaatst: 24 april 2022 Delen Geplaatst: 24 april 2022 2 minuten geleden, Martijn224 zei: @De-witte Hier😄 Merci dit moet ik mij even Merken. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
De-witte Geplaatst: 26 april 2022 Delen Geplaatst: 26 april 2022 Op 24-4-2022 om 15:41, De-witte zei: Merci dit moet ik mij even Merken. Hier komt de eerste: De Xiaoxin Lenovo Tab P11 TB-J606F Vanuit Frankrijk zo in huis. Met de 6GB-128GB versie kan je wel een paar jaar uit de voeten. Reageert snel heeft een prachtig beeld en is in verhouding heel goedkoop. Lenovo P11 Tablet Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
De-witte Geplaatst: 26 april 2022 Delen Geplaatst: 26 april 2022 (aangepast) Voor de hobbyist die op zoek is naar een goedkope sterke voeding voor thuis: XH M229 Tovert je oude pc voeding om in een sterke laboratoriumvoeding die een constante 12V, -12V, 5V en 3,3V levert met de nodige ampères, dit is afhankelijk van de sterkte van je voeding. Heeft een aan en uit schakelaar en 4 mm bananen aansluitingen. 26 april 2022 aangepast door De-witte Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
De-witte Geplaatst: 26 april 2022 Delen Geplaatst: 26 april 2022 En deze puls-oxy-meter voor elke COPD-er een must have. Puls-Oxy-Meter kost hier het 3 voudige en geeft met enkele seconde je hartslag en zuurstofgehalte in het bloed zonder bloed te prikken. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Duivenman Geplaatst: 26 april 2022 Delen Geplaatst: 26 april 2022 Heb er hengelsport materiaal aangekocht Alles is prima aangekomen Hier betaal je gewoon meer als het dubbele voor juist het zelfde Je moet wel geduld hebben Voor je verzending 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jomulder Geplaatst: 27 april 2022 Delen Geplaatst: 27 april 2022 Op 26-4-2022 om 15:52, De-witte zei: En deze puls-oxy-meter voor elke COPD-er een must have. Puls-Oxy-Meter kost hier het 3 voudige en geeft met enkele seconde je hartslag en zuurstofgehalte in het bloed zonder bloed te prikken. Bedankt @De-witte Hier ben ik naar op zoek, maar er zijn zoveel verkopers hiervan 😳 Groetjes Jolanda Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
De-witte Geplaatst: 27 april 2022 Delen Geplaatst: 27 april 2022 44 minuten geleden, Jomulder zei: Bedankt @De-witte Hier ben ik naar op zoek, maar er zijn zoveel verkopers hiervan 😳 Groetjes Jolanda Hoi Jolanda je hoeft maar op de link puls-oxy-meter te klikken of tappen om naar de AliExpress verkoper te gaan waar ik hem besteld heb. Makkelijker kan ik het niet maken 😉 dus snel ff tikken hierop in mijn vorige post van de meter zelf. 1 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.