Ga naar inhoud
  • Vragen over shoppen in China? Word dan nu GRATIS lid en stel je vraag!

     

     

  • 1

post.nl


GuPo

Vraag

Tot nu toe was ik gewend de pakketjes te laten bezorgen door Post.nl. Echter nu blijkt uit de track informatie van Aliexpress dat er een nieuwe transporteur op deze markt actief is, nl. KAAB (is een pools transportbedrijf). Twee van mijn pakketjes zouden door hen geleverd worden maar blijven al meer dan een maand steken in hun HUB. Meerdere ervaringen??? Of is dit een manier om pakketjes te laten verdwijnen?

  • Like 1
  • Sad 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Aanbevolen berichten

  • 0
17 minuten geleden, Anneloez17 zei:

Ik heb geen leveringsproblemen meer op dit moment! Alles weer zoals vanouds… jullie ook?

Ik ook niet want ik heb niets meer besteld maar kreeg afgelopen week wel een pakketje met Jersey Post binnen wat al maanden geleden binnen zou komen en er zit een Herstel / retouradres sticker op en onderaan zit een sticker van PostNL
Helaas ik heb er nog geen vertrouwen in dus bestel voorlopig nog niets

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
35 minuten geleden, Nol zei:

Ik ook niet want ik heb niets meer besteld maar kreeg afgelopen week wel een pakketje met Jersey Post binnen wat al maanden geleden binnen zou komen en er zit een Herstel / retouradres sticker op en onderaan zit een sticker van PostNL
Helaas ik heb er nog geen vertrouwen in dus bestel voorlopig nog niets

Ik kreeg pas na tig maanden een pakket, nooit meer verwacht geprobeerd een refund te krijgen maar dat gebeurde met geen mogelijkheid het was geleverd en ineens was het er. Heel apart dus post.nl liegt iets anders kan ik er niet van maken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
57 minuten geleden, Teddy zei:

Ik kreeg pas na tig maanden een pakket, nooit meer verwacht geprobeerd een refund te krijgen maar dat gebeurde met geen mogelijkheid het was geleverd en ineens was het er. Heel apart dus post.nl liegt iets anders kan ik er niet van maken.

Ik claim gelijk nadat het termijn is verlopen en heb dus wel mijn geld terug gekregen en daarvan in NL het bestelde gekocht en nu een reserve liggen maar het ergste is dat je maanden moet wachten en dan alsnog in NL moet gaan kopen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
53 minuten geleden, Nol zei:

Ik claim gelijk nadat het termijn is verlopen en heb dus wel mijn geld terug gekregen en daarvan in NL het bestelde gekocht en nu een reserve liggen maar het ergste is dat je maanden moet wachten en dan alsnog in NL moet gaan kopen.

Ja maar ik kreeg adres en tijdstip van levering en moest maar gaan zoeken en al die tijd werd het achtergehouden 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ik heb geen leveringsproblemen meer op dit moment! Alles weer zoals vanouds… jullie ook?

Hallo Anneloez17,

Ook ik ben weer voorzichtig begonnen met bestellingen en ik moet zeggen (ook nog met alle voorzichtigheid) dat alles tot nu toe goed is binnengekomen! Alles binnen 2 a 3 weken!. Dit geldt zowel voor bestellingen met volgbare trackingnummers als overige trackingnummers. Het ziet er dus inderdaad weer hoopvol uit!

groet

GuPo

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
2 minuten geleden, GuPo zei:

Ik heb geen leveringsproblemen meer op dit moment! Alles weer zoals vanouds… jullie ook?

Hallo Anneloez17,

Ook ik ben weer voorzichtig begonnen met bestellingen en ik moet zeggen (ook nog met alle voorzichtigheid) dat alles tot nu toe goed is binnengekomen! Alles binnen 2 a 3 weken!. Dit geldt zowel voor bestellingen met volgbare trackingnummers als overige trackingnummers. Het ziet er dus inderdaad weer hoopvol uit!

groet

GuPo

Ik ben ook weer begonnen maar geen idee hoe het gaat lopen wel let ik op dat ik de goede vervoerder neem

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • -1

hallo allemaal .

Als je de bezorg discussie/ellende terug lees denk ik bij mijzelf 

Hallo het is 2022 de tijd van de postduif zou voorbij moeten zijn .

Het blijkt dat Ali geen enkel gevoel /binding met zijn klanten heeft wat bezorging en afhandeling betreft .

Als het misgaat dat is dat dus jammer zoek het  maar uit en in sommige gevallen geld weg.

Communiceren met je klanten Hoezo?? dat is ouderwets.

Het is toch te gek voor woorden dat een speurtocht naar je bestelde en reeds betaalde spullen bij Ali vaak doodloopt en dat de informatie van een forum moet komen dat notabene door een goedwillende en enthousiaste particuliier is opgezet 

de "klantenservice???? van ali zou zich kapot moeten schamen.

Ik ben er net als vele klanten wel klaar mee .

Fijn weekend grt.Frans

 
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Antwoord op deze vraag...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van dit forum, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden