Ga naar inhoud
  • Vragen over shoppen in China? Word dan nu GRATIS lid en stel je vraag!

     

     

  • 1

post.nl


GuPo

Vraag

Tot nu toe was ik gewend de pakketjes te laten bezorgen door Post.nl. Echter nu blijkt uit de track informatie van Aliexpress dat er een nieuwe transporteur op deze markt actief is, nl. KAAB (is een pools transportbedrijf). Twee van mijn pakketjes zouden door hen geleverd worden maar blijven al meer dan een maand steken in hun HUB. Meerdere ervaringen??? Of is dit een manier om pakketjes te laten verdwijnen?

  • Like 1
  • Sad 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Aanbevolen berichten

  • 0

Niet zeker of dit de juiste topic is maar ik liep tegen een POST nl tracking site op die wellicht handig is:

https://postnl.post/details/?barcodes=LS123456789NL

De reguliere track en race accepteert niet dit LS nummehttps://tracking.postnl.nl/track-and-trace/ en geeft dan "Pakket (nog) niet gevonden" maar de link met barcode geeft wel de laats bekende info binne NL (na ontvangst in Luik)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

De wonderen zijn de wereld niet uit!

Vandaag een pakket met 4 zendingen binnen gekomen met sticker van de Ostereichische Post!!! Van bestellingen van 22 maart, dus bijna 100 dagen geleden.

overigens zo’n 10 dagen na de teruggave via de geschilprocedure na 90 dagen, bij elkaar overigens nog geen 10 euro, maar t’is het principe.

maar even niks meer bestellen tot na de vakantie.

  • Like 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
1 uur geleden, Dobbeltje zei:

De wonderen zijn de wereld niet uit!

Vandaag een pakket met 4 zendingen binnen gekomen met sticker van de Ostereichische Post!!! Van bestellingen van 22 maart, dus bijna 100 dagen geleden.

overigens zo’n 10 dagen na de teruggave via de geschilprocedure na 90 dagen, bij elkaar overigens nog geen 10 euro, maar t’is het principe.

maar even niks meer bestellen tot na de vakantie.

hier het zelfde ook uit oostenrijken ook 90 dagen dus heel laat zo gaat de lol er wel vanaf

grt Frans

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
13 uren geleden, Dobbeltje zei:

De wonderen zijn de wereld niet uit!

Vandaag een pakket met 4 zendingen binnen gekomen met sticker van de Ostereichische Post!!! Van bestellingen van 22 maart, dus bijna 100 dagen geleden.

overigens zo’n 10 dagen na de teruggave via de geschilprocedure na 90 dagen, bij elkaar overigens nog geen 10 euro, maar t’is het principe.

maar even niks meer bestellen tot na de vakantie.

Hier gisteren ook een pakje aangekomen met Österreichisches post. Ik kon steeds geen geschil openen, veranderde steeds van nog 2 dagen, 3 dagen, weer 2 en 3 dagen, dacht zo veranderen ze steeds tot 15 dagen klaagtermijn voorbij zijn. Had zelfs al bezorgbevestiging van het systeem terwijl hij op nog  3 dagen stond. 

Had verkoper gevraagd dan maar protectietijd zo ver mogelijk te verlengen, anders zouden we allebei ons geld en de goederen kwijt zijn. 

Dus nu zijn we beiden blij dat het er eindelijk is. De enveloppe was trouwens open gescheurd, maar de inhoud zonder herstel door postnl toch compleet en onbeschadigd aanwezig. 

Had deze 30 maart besteld, was snel in Luik, daarna bijna 3 maanden gewacht, 1 juli geleverd.

Vorige keer zelfde bestelling 21 februari gekocht, 1 maart geleverd. Zonder KAAB. 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
1 uur geleden, Kraaltjes zei:

 

 

Eergisteren ook één gecombineerd pakketje ontvangen, daar zat één ding in wat al veel eerder afgeleverd had moeten worden en de termijn was verlopen maar nooit ontvangen en dus geschil geopend en mijn geld terug gekregen.
Nu dus alsnog die bestelling van €1,52 ontvangen
Van PostNL kreeg ik op 2 juni bericht dat dit gecombineerde pakket geleverd zou worden maar was niet afgeleverd en op 28 juni kreeg ik weer een bericht dat het zelfde pakket geleverd zou worden en 2 dagen daarna is het ontvangen.
Nog geen geschil geopend al was de termijn van de andere 2 pakketen in de gecombineerde pakket al verlopen
Postbedrijf was Jersey Post Priority jaja priority en toch geleverd nadat er 3 maanden was verstreken.
Een ander pakket waarvan de termijn ook inmiddels is verlopen en nog steeds niet is ontvangen heb ik zojuist een geschil geopend.
Ben voorlopig klaar met Ali en ga het verwijderen van mijn telefoon dan krijg ik geen mails meer met reclame en de punten mogen ze houden.
Twijfel alleen nog of ik mijn account moet verwijderen want ik wil voorlopig helemaal niets meer ontvangen van ze

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Het gaat nu super snel bij Ali ! vanmiddag een pakje ontvangen wat in DECEMBER is besteld !! Retour adres in Schiedam.

Ddus de organisatie van Ali is helemaal in de gort gelopen wacht nu nog op 2 pakjes besteld in Januari. Ik denk dat Wish vele maal sneller levert dan de "oude club" AliExpress en dat expres  staat voor extra fouten denk ik zo.

IN ali we trust........................ dacht u !!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ook ik wacht al maanden op pakketjes die maar niet komen. Blijven maar in de hub staan. Verkoopbescherming verloopt dus restitutie aanvragen. Sommige verkopers weigeren dit en geven aan dat je zelf maar achter je pakje aan moet gaan.

al diverse pakjes nooit meer ontvangen.

zowel Kaab als post.nl werken niet naar behoren.

  • Like 1
  • Sad 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
2 minuten geleden, martje zei:

Ook ik wacht al maanden op pakketjes die maar niet komen. Blijven maar in de hub staan. Verkoopbescherming verloopt dus restitutie aanvragen. Sommige verkopers weigeren dit en geven aan dat je zelf maar achter je pakje aan moet gaan.

al diverse pakjes nooit meer ontvangen.

zowel Kaab als post.nl werken niet naar behoren.

Ze kunnen wel weigeren maar AliExpress stapt dan in en geeft je geld terug. Het blijft hoe dan ook vervelend.

  • Like 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Op 10-7-2022 om 12:06, martje zei:

Ook ik wacht al maanden op pakketjes die maar niet komen. Blijven maar in de hub staan. Verkoopbescherming verloopt dus restitutie aanvragen. Sommige verkopers weigeren dit en geven aan dat je zelf maar achter je pakje aan moet gaan.

al diverse pakjes nooit meer ontvangen.

zowel Kaab als post.nl werken niet naar behoren.

Er zijn nu een paar pakketjes bij postnl naar binnen gedruppeld. Eén  staat zelfs met foto in de post-onderweg in de app en tegelijk bij de pakketbezorging. Via geen der beide wegen aangeboden. Al dagen niet. Vanwege die foto weet je dat ze het in handen hebben. Met klagen daarover een vaag antwoord dat ze er vijf werkdagen over mogen doen. 

En dan blijf je ervoor thuis omdat het niet door de brievenbus kan, komt er weer niets. Bezorgmoment niet gehaald, we proberen het nog, niet gelukt, verwachte bezorging gisteren, hou je tracktrace in de gaten. 

Twee andere pakketjes stonden eerst ontvangen en gepland voor bezorging en opeens op nog niet ontvangen bij postnl. Apart.

Dit was met betaalde verzendkosten voor verkopers verzendmethode. Alle vier op vier opeenvolgende dagen besteld. Bezorging lacht erom. Misschien komt de zomerkleding nog voor de winter...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
9 uren geleden, Kraaltjes zei:

Er zijn nu een paar pakketjes bij postnl naar binnen gedruppeld. Eén  staat zelfs met foto in de post-onderweg in de app en tegelijk bij de pakketbezorging. Via geen der beide wegen aangeboden. Al dagen niet. Vanwege die foto weet je dat ze het in handen hebben. Met klagen daarover een vaag antwoord dat ze er vijf werkdagen over mogen doen. 

En dan blijf je ervoor thuis omdat het niet door de brievenbus kan, komt er weer niets. Bezorgmoment niet gehaald, we proberen het nog, niet gelukt, verwachte bezorging gisteren, hou je tracktrace in de gaten. 

Twee andere pakketjes stonden eerst ontvangen en gepland voor bezorging en opeens op nog niet ontvangen bij postnl. Apart.

Dit was met betaalde verzendkosten voor verkopers verzendmethode. Alle vier op vier opeenvolgende dagen besteld. Bezorging lacht erom. Misschien komt de zomerkleding nog voor de winter...

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Hallo,
Ik heb wel met de chat gechatted.
In totaal heb in 3x proberen uit te leggen dat postnl mijn pakketten vasthoud, als je ze belt 088-8681006.
Dan krijg je het geniale antwoord dat jij maar moet achterhalen wie de verkoper is, contact met deze opneemt zodat deze de levering activeert. Werkelijk. JA!
Ik weet niet of het voor de derde keer er bij aliexpress is door gekomen, maar de 1e gaf dit antwoord.
-We have informed that you have a problem with your local logistic courier Postnl. We highly suggest you to contact them to know what is the problem to them. We apologize for the inconveniece this may cause. Your time and effort are well appreciated.

Punt a) niks lokaal behalve rot pakket-postbezorgers die een ramp zijn, we zijn een vorm van oefenronde hier. En net als postnl, luistert aliexpress niet.
2- was een ramp
3-probeerde de orders te achterhalen vond wel dat het heel veel werk was. 🙂
Ik vertelde dat dat niet het probleem was, maar dat het paket gewoon wordt vaste gehouden door postnl, ik heb keihard gezegd dat postnl, aliexpress klanten boycot, en dat ze dat wel moest interesseren.
Nog geen reactie. Die volgt nog.

Toegevoeg mijn lijst  van wachtende pakketten, het waren er nog meer, ik heb er een paar gedeletet voordat ik ze ging bewaren.
Dat p2p pakket komt uit Engeland, nooit geen problemen, ALLEEN problemen met door de postnl niet geleverde aliexpress pakketten.

Vandaag 22 juli 2022 heb ik een groot ongeregistreerd pakket gekregen van aliexpress (niet online te zien) wat letterlijk gedumpt werd bij de buurvrouw die nog niet eens ja of nee wilde zeggen voor ontvangst. Ze was hier een beetje ondersteboven van.
Wij hebben hier schorem van pakket-postbezorgers, ja met tintje. Van de 5 zijn er 4 die met de pet er naar smijten.

Als je lokaal bij zo'n afhaal winkeltje hierover wat zegt, zegt die troela achter de balie, misschien moet u dan maar geen pakketjes uit china laten komen.
Wel het gat waar in ik woon staan >75% van winkels al 15 jaar leeg. Plus daarbij haar ik spullen uit China die hier niet kan krijgen. Ik was blij dat ze met mijn man sprak want ik had haar toch over de balie getrokken(vocaal bedoel ik).

Beide sites laten wel zien dat pakketten hier in NL liggen, met de nummers uit mijn overzicht een pagina verder die je niet nu kan zien.

https://www.17track.net/en
https://www.postnl.post/

 

Screenshot 2022-07-23 at 05-54-00 PostNL.png

  • Confused 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Het antwoord van Aliexpress:

Dear Sir/Madam,

Thank you for contacting AliExpress.

I am really sorry for the inconveience this has caused you. We need the order number for us to proceed on checking the seller information on the order and contact them to contact your post office to resolve the issue on the shipment on package For us to better improve the service to you, please click here to leave your voice.

 

Respectfully,

AliExpress Customer Service Team

www.aliexpress.com

Op naar een vervanger van Aliexpress dan maar!!!
Ze zijn zo doof als een kwartel.
Wat een tijdverspilling.

  • Confused 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
2 uren geleden, Calendula zei:

Het antwoord van Aliexpress:

Dear Sir/Madam,

Thank you for contacting AliExpress.

I am really sorry for the inconveience this has caused you. We need the order number for us to proceed on checking the seller information on the order and contact them to contact your post office to resolve the issue on the shipment on package For us to better improve the service to you, please click here to leave your voice.

 

Respectfully,

AliExpress Customer Service Team

www.aliexpress.com

Op naar een vervanger van Aliexpress dan maar!!!
Ze zijn zo doof als een kwartel.
Wat een tijdverspilling.

Het ordernummer staat bij de bestelling en zet de tracktrace erbij.

Het zou al automatisch naar boven moeten komen als je via de chat navraag doet naar een bepaalde order waarop je klikt en daarover verder gaat. Als ze er nog in staan. Anders moet je die uit je bestelgegevens kopiëren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Op 4-1-2022 om 14:45, Sip2608 zei:

Heb alles al gecontroleerd maar ik weet echt niet wat er gaande is.

Ik zit te wachten krijg een pakje van aliexpres wat ik wel wist maar de andere kreeg ik een melding het is ons niet gelukt en we komen morgen tussen 8 en 18 uur ik snap hier niks van.

probeer het vooral niet te snappen  sterket grt Frans

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
11 uren geleden, Calendula zei:

Hallo,
Ik heb wel met de chat gechatted.
In totaal heb in 3x proberen uit te leggen dat postnl mijn pakketten vasthoud, als je ze belt 088-8681006.
Dan krijg je het geniale antwoord dat jij maar moet achterhalen wie de verkoper is, contact met deze opneemt zodat deze de levering activeert. Werkelijk. JA!
Ik weet niet of het voor de derde keer er bij aliexpress is door gekomen, maar de 1e gaf dit antwoord.
-We have informed that you have a problem with your local logistic courier Postnl. We highly suggest you to contact them to know what is the problem to them. We apologize for the inconveniece this may cause. Your time and effort are well appreciated.

Punt a) niks lokaal behalve rot pakket-postbezorgers die een ramp zijn, we zijn een vorm van oefenronde hier. En net als postnl, luistert aliexpress niet.
2- was een ramp
3-probeerde de orders te achterhalen vond wel dat het heel veel werk was. 🙂
Ik vertelde dat dat niet het probleem was, maar dat het paket gewoon wordt vaste gehouden door postnl, ik heb keihard gezegd dat postnl, aliexpress klanten boycot, en dat ze dat wel moest interesseren.
Nog geen reactie. Die volgt nog.

Toegevoeg mijn lijst  van wachtende pakketten, het waren er nog meer, ik heb er een paar gedeletet voordat ik ze ging bewaren.
Dat p2p pakket komt uit Engeland, nooit geen problemen, ALLEEN problemen met door de postnl niet geleverde aliexpress pakketten.

Vandaag 22 juli 2022 heb ik een groot ongeregistreerd pakket gekregen van aliexpress (niet online te zien) wat letterlijk gedumpt werd bij de buurvrouw die nog niet eens ja of nee wilde zeggen voor ontvangst. Ze was hier een beetje ondersteboven van.
Wij hebben hier schorem van pakket-postbezorgers, ja met tintje. Van de 5 zijn er 4 die met de pet er naar smijten.

Als je lokaal bij zo'n afhaal winkeltje hierover wat zegt, zegt die troela achter de balie, misschien moet u dan maar geen pakketjes uit china laten komen.
Wel het gat waar in ik woon staan >75% van winkels al 15 jaar leeg. Plus daarbij haar ik spullen uit China die hier niet kan krijgen. Ik was blij dat ze met mijn man sprak want ik had haar toch over de balie getrokken(vocaal bedoel ik).

Beide sites laten wel zien dat pakketten hier in NL liggen, met de nummers uit mijn overzicht een pagina verder die je niet nu kan zien.

https://www.17track.net/en
https://www.postnl.post/

 

Screenshot 2022-07-23 at 05-54-00 PostNL.png

Zijn al die pakketjes  niet aangekomen? Die doosjes niet en die met die stipjes er onder? En met een aflevertijd? Ik geef in de postnl app de pakketjes met tracktracenummer altijd een naam. Dan weet ik iets gemakkelijker waarover het gaat. Om mijn part jurk blauw ali, schoenen groen ali, puntenslijper ali, enz. Die staan dan als verwachte pakketten en als ze bij postnl zijn gemeld of in handen komen ze in je overzicht. Als je veel bestelt zal je voor het overzicht wel iets moeten doen want pakketje 28 mei zegt niets. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Vraag-Zijn al die pakketjes  niet aangekomen? Die doosjes niet en die met die stipjes er onder? En met een aflevertijd?

Alles wat je daar ziet met oude datum  is nooit geleverd geworden. Het ligt letterlijk ergens in Nederlands bij postnl.
Ik werk op een desktop. En het kost ontzetten veel tijd om te achterhalen welke orders het zijn, ik houd het nu bij in schrift en is de tijd om vorder ik gewoon het geld terug. Punt uit.

We hebben hier in NL bij postnl wat ik noem de brievenbus post via de postbode en de pakketdienst.(het overzicht is van de pakketdienst)
De brievenbuspost heeft andere codes dan de pakketdienst pakketten deze staan ook nooit in dat overzicht.
En de pakketdienstpost pakketten passen bij mij nooit door de brievenbus.

Groetjes,

  • Like 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Als je via AliExpress Standaard Shipment laat versturen gaat het via Post.nl. Dat is een samenwerking tussen beide.

Je betaald wel meer maar gaat een stuk beter

Krijg je ook track and tracé. 

De meeste andere opties lopen via Kaab in Polen en dat is een ramp.

Als bij Kaab een pakket binnen is en je hebt ondertussen weer wat besteld wachten ze op dat pakket om er 1 pakket van te maken scheelt in de kosten. Komt er dan nog een pakket aan dan wachten ze weer met versturen.

 

 

aangepast door Jellesbode
  • Like 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
3 uren geleden, Jellesbode zei:

Als je via AliExpress Standaard Shipment laat versturen gaat het via Post.nl. Dat is een samenwerking tussen beide.

Je betaald wel meer maar gaat een stuk beter

Krijg je ook track and tracé. 

De meeste andere opties lopen via Kaab in Polen en dat is een ramp.

Als bij Kaab een pakket binnen is en je hebt ondertussen weer wat besteld wachten ze op dat pakket om er 1 pakket van te maken scheelt in de kosten. Komt er dan nog een pakket aan dan wachten ze weer met versturen.

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Zojuist, frans Willem zei:

Dat zal best maar het blijft bijzonder vreemd dat de klant zich in allerlei bochten moet wringen om gewoon het bestelde op normale manier te krijgen, Dit is een bijzonder fenomeen  dat wij als klanten dat doen,Ali zou zijn verantwoordelijkheid moeten pakken het verzenden en de verkopers  aan strenge regels moeten onderwerpen.nu gaat er van alles mis en als je niet oppast ben je gewoon je geld kwijt. een zwartelijst die door klanten gebruikt kan worden zou al een begin zijn.

Die Blacklist is er ooit geweest maar snel verdwenen .Mijn ervaring met verkopers is als je een dispuut begint reageer dan nergens op en zeker niet als de verkoper je verzoekt hetdispuut in te trekken als je dat doet kun je het schudden.

Dus begin een dispuut en reageer nergens meer op en wacht af.

grt Frans 

 

 

  • Like 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Hoi,
Dit zijn mijn laatste ervaringen met postnl.nl.
Ik werk  via een desktop.
Prachtig dat alles in een app gegooid wordt maar daar klopt ook gene zak van.
Pakket kruidvat, 3 dagen aankondigen dat dat zou komen, komt niet, krijgt mail van kruitvat.nl dat ik het pakket had geretourneerd en ik mijn geld terug krijg.
Gebeld met kruidvat.nl, Pakket blijkt bij postnl kapot zijn gegaan en dan gaat het retour, ik heb zelfs mijn geld al terug, maar het staat in de app nog altijd vermeldt met; Bezorgtijd nog altijd onbekend.!!!! 6 dagen later.

Vandaag zouden er twee pakketten van aliexpress worden geleverd, maar ik was er niet, per mail krijg ik 5 berichten.
2 van Je pakket is onder weg, 1 van we hebben je mist, 2 van je pakket is bezorgd.
Nu ga ik naar de app en wat staat daar?  2x Dat ze morgen 2 aug geleverd gaan worden van af 1500.
Je klikt op beide pakketten en wat lees je dan?
2x We geven je een seintje wanneer je het pakket kan afhalen.
De praktijk heeft geleerd dat ze meestal na 1500 of 1700 uur dezelfde dag daar liggen, want heel vaak krijg je de afhaal mail ver na sluitingstijd van de betreffende winkel.

Ik heb me voor genomen om absoluut geen energie meer te steken in postnl en wat daarom heen rond rent.
Het enigste wat ik nog doe als ik een fatsoenlijk postbode aan de deur heb dan krijgt die zeer positieve waardering.
Fatsoenlijk = herkenbaar uniform, vriendelijk, je aan kijkt, het pakket aangeeft, je groet.

Ik ben klaar met postnl en hun BS.
Iedereen bedankt voor de reacties en sterkte met de aankomst van jullie pakketten.
De groeten.

aangepast door Calendula
  • Like 3
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
20 minuten geleden, Calendula zei:

Hoi,
Dit zijn mijn laatste ervaringen met postnl.nl.
Ik werk  via een desktop.
Prachtig dat alles in een app gegooid wordt maar daar klopt ook gene zak van.
Pakket kruidvat, 3 dagen aankondigen dat dat zou komen, komt niet, krijgt mail van kruitvat.nl dat ik het pakket had geretourneerd en ik mijn geld terug krijg.
Gebeld met kruidvat.nl, Pakket blijkt bij postnl kapot zijn gegaan en dan gaat het retour, ik heb zelfs mijn geld al terug, maar het staat in de app nog altijd vermeldt met; Bezorgtijd nog altijd onbekend.!!!! 6 dagen later.

Vandaag zouden er twee pakketten van aliexpress worden geleverd, maar ik was er niet, per mail krijg ik 5 berichten.
2 van Je pakket is onder weg, 1 van we hebben je mist, 2 van je pakket is bezorgd.
Nu ga ik naar de app en wat staat daar?  2x Dat ze morgen 2 aug geleverd gaan worden van af 1500.
Je klikt op beide pakketten en wat lees je dan?
2x We geven je een seintje wanneer je het pakket kan afhalen.
De praktijk heeft geleerd dat ze meestal na 1500 of 1700 uur dezelfde dag daar liggen, want heel vaak krijg je de afhaal mail ver na sluitingstijd van de betreffende winkel.

Ik heb me voor genomen om absoluut geen energie meer te steken in postnl en wat daarom heen rond rent.
Het enigste wat ik nog doe als ik een fatsoenlijk postbode aan de deur heb dan krijgt die zeer positieve waardering.
Fatsoenlijk = herkenbaar uniform, vriendelijk, je aan kijkt, het pakket aangeeft, je groet.

Ik ben klaar met postnl en hun BS.
Iedereen bedankt voor de reacties en sterkte met de aankomst van jullie pakketten.
De groeten.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Zojuist, frans Willem zei:

Calendula .Welkom in de wereld van de privatisering alle voorspelde zegeningen blijken gebakken lucht en bullshit en goed vooer de beurs van de aandeelhouders voor de rest lijkt mij dit soort bedrijven(ook de ernergie bedrijven ) nationaliseren en terug brengen waar ze vandaan kwamen Nuts bedrijven dus

 

 

  • Like 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
10 minuten geleden, frans Willem zei:

 

Klopt doet me denken aan the films van terry pratchett, die met de postoffice and clacks,(https://www.imdb.com/title/tt1219817/?ref_=nv_sr_srsg_0 de Clacks service was zeer slecht en wat zegt de eigenaar er van, we hoeven geen goede service te hebben maar de enigste, en we hebben alleen verantwoording af te leggen bij de aandeelhouders.....
Leuke fims trouwens..

  • Like 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
27 minuten geleden, Calendula zei:

Klopt doet me denken aan the films van terry pratchett, die met de postoffice and clacks,(https://www.imdb.com/title/tt1219817/?ref_=nv_sr_srsg_0 de Clacks service was zeer slecht en wat zegt de eigenaar er van, we hoeven geen goede service te hebben maar de enigste, en we hebben alleen verantwoording af te leggen bij de aandeelhouders.....
Leuke fims trouwens..

Klopt de schaamteloosheid is tekenend voor dit soort bedrijven.

Bovendien verschuilen ze zich achter Corona/ geen personeel etc en iedereen slikt het 

Als je als bedrijf tegen dit soort problemen oploopt en je bent niet instaat om je klanten fatsoenlijk te behandelen dat heb je in de Dienstverlening niets te zoeken , dacht ik zo 

  • Like 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Antwoord op deze vraag...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van dit forum, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden