Ga naar inhoud
  • Vragen over shoppen in China? Word dan nu GRATIS lid en stel je vraag!

     

     

  • 1

post.nl


GuPo

Vraag

Tot nu toe was ik gewend de pakketjes te laten bezorgen door Post.nl. Echter nu blijkt uit de track informatie van Aliexpress dat er een nieuwe transporteur op deze markt actief is, nl. KAAB (is een pools transportbedrijf). Twee van mijn pakketjes zouden door hen geleverd worden maar blijven al meer dan een maand steken in hun HUB. Meerdere ervaringen??? Of is dit een manier om pakketjes te laten verdwijnen?

  • Like 1
  • Sad 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Aanbevolen berichten

  • 0

Hahaha ja ik heb ook weer mails de deur uit gedaan. Die Magdalena zegt gewoon er is een mailadres voor klachten. Je moet bij de verkoper zijn. Ik zag echt niet, jullie zijn diegene die hun werk niet doen. Kan Ali niets aan doen….  En idd verzamelpakketten verkopen…. Bahbah 

  • Like 1
  • Haha 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
1 uur terug, Kraaltjes zei:

Maar weer eens een gefrustreerde mail gestuurd.

Ze eraan herinnerd als wij stoppen met bestellen bij Aliexpress zij hun werk dan verliezen. En dat we ons afvragen of alle pakketten plotseling als onbestelbaar in bulk worden verkocht.

Blijven klagen. 

Op 30-5-2022 om 07:01, Martijn224 zei:

Ik ben gaan zoeken na mijn laatste bericht en zag dat een of andere youtuber het ook koopt en dan uitpakt. Ben inderdaad op een website gekomen met een veiling van spullen maar ook zakken met pakketten. Marktplaats had ik ook gevonden. Ik wist niet dat er zo'n handel in zat. 

 

Het is illegaal om pakketten/post van Nederlanders in Nederland te verkopen. Daarom zijn dit pakketten uit het buitenland. Misschien gaan die van ons de handel in in het buitenland😁.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ja ze willen ons dwingen duurdere  verzendmethoden te betalen.

Overal in Europa zijn magazijnen vol voorraden. Idioot dat er toch btw moet worden betaald die toch alleen geldt voor wat van buiten de EU wordt geïmporteerd? Of is het totaalbedrag dan toch lager?

Waar het mogelijk is te kiezen voor verzending vanuit een europees land zijn de verzendkosten hoog ten opzichte van verzending vanuit China. Dit is krom.

Wil EU haar economie beschermen en frustreert deze import?

Is handel in zogenaamd onbestelbare pakketten zo veel winstgevender dan bezorgen bij degenen die ervoor hebben betaald?

Is het beter met Klarna te betalen of met credit card? 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Op 26-5-2022 om 11:06, Karel zei:

Ook ik heb problemen met PostNl want alle pakketjes met een T&T code beginnende met NL0000........ worden niet bezorgd, zo is er een pakje op 5januari in het sorteercentrum gearriveerd en nog steeds niet afgegeven.

Als ik met PostNL contact opneem krijg ik simpel weg te horen "kennen deze T&T codes niet (of men wil ze niet herkennen)

zo wacht ik al op 6 pakjes  Leven KAAB en PostNL !!

Karel

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
3 uren geleden, Dobbeltje zei:

Hi Karel,

en heb je al antwoord van onze ster Magdalena?

ze zal toch wel een knip en plak antwoord hebben….

Ik ben er van overtuigd dat haar schaar het heeft begeven en de plak-pot is omgevallen

  • Like 2
  • Haha 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ik heb niet anders dan problemen.met post nl en het enige wat er gezegd wordt sorry en als je zegt hoe vervelend je het vind zeggen ze we hebben sorry gezegd. Met Ali express contact opgenomen en die weten van de problemen met post nl en gaan steeds meer over op DHL die wel goed werkt en ook de code.s weet. Kaab  ben ik nog niet tegen gekomen maar ik woon op het eiland Voorne Putten het kan zijn dat kaab er nog niet loopt

  • Like 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Eindelijk vandaag antwoord op mijn klacht aan dat cs@.

Exact wanneer die NL0000.... - die immers nergens zouden zijn geregistreerd! - op datum x y z zouden zijn overgedragen aan de locale vervoerder en bij verlopen protectietijd maar een terugbetaling te eisen.

Ik heb ze geantwoord dat het al die jaren goed is gegaan en sinds KAAB erbij is er bijna geen pakket meer  aankomt. En wat zij er dan mee doen? Geen reactie daarop gehad.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
7 uren geleden, sierra_tango_alpha zei:

Mijn gecombineerde zendingen willen ze geen refund opgeven omdat het pakket zogenaamd bij het lokale postkantoor ligt. 
 

Bestel gelijk geen 142 & 136 met kloepoek meer, klaar mee met die chinezen😅

Is dat wat Ali zegt? Ik heb dit vaak als antwoord gekregen van de verzender maar niet van Ali, ik hoop niet dat ze dat bij mij gaan doen want ik heb vaak dat het in de track and trace staat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
9 uren geleden, sierra_tango_alpha zei:

Mijn gecombineerde zendingen willen ze geen refund opgeven omdat het pakket zogenaamd bij het lokale postkantoor ligt. 
 

Bestel gelijk geen 142 & 136 met kloepoek meer, klaar mee met die chinezen😅

Als protection time afloopt  heb je toch gewoon recht op refund. Gecombineerd of niet.

Al klantenservice Ali erbij gehaald, een medewerker? Medewerkers zien de logica  nog wel eens in en zorgen alsnog voor terugbetaling of hoe dan verder.

Er ligt niets bij  locale postkantoren omdat die niet meer bestaan. En PostNL heeft ook geen opslagmagazijnen in iedere plaats om pakketten tijden lang op te slaan. Waarom zouden ze ook?  Ze verdienen voor afgeleverde pakketten niet om ze te bewaren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Antwoord op deze vraag...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van dit forum, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden