Ga naar inhoud
  • Vragen over shoppen in China? Word dan nu GRATIS lid en stel je vraag!

     

     

  • 1

post.nl


GuPo

Vraag

Tot nu toe was ik gewend de pakketjes te laten bezorgen door Post.nl. Echter nu blijkt uit de track informatie van Aliexpress dat er een nieuwe transporteur op deze markt actief is, nl. KAAB (is een pools transportbedrijf). Twee van mijn pakketjes zouden door hen geleverd worden maar blijven al meer dan een maand steken in hun HUB. Meerdere ervaringen??? Of is dit een manier om pakketjes te laten verdwijnen?

  • Like 1
  • Sad 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Aanbevolen berichten

  • 0

Ook ik heb slechte ervaringen momenteel met minstens 2 leveringen van Aliexpress via KAAB (zonder T&T).

Staan al sind maart (nu 55 dagen) in de HUB of als overgedragen aan POSTNL. Contact met KAAB leverde weing op; voor hu is het niet traceerbaar en verwijen ze naar POSTNLof de leverancier.

POSTNL was erg vriendelijk maar gaf ook aan dat als het bij hun in landelijk sorteercentrum aankomt, dan wordt het adres geregostreerd en verschijnt het in de App. Als het dan ie bezorgd wordt maken ze een wijk registratie. Maar als het al niet in het sorteercentrum aankomt, dan kunnen ze niets. Van KAAB leken ze niets gehoord te hebben.
Aliexpress doet momenteel wat moeilijk maar dat komt ook omdat ik een geschil geopend heb terwijl voor hun de klok nog loopt. Ook de leveravier zegt: pakketje in transit, afwachtten tot bezorging.

Wat meer inzicht in wat die KAAB nu precies doet in hun interactie met POST NLzo fijn zijn. Misschien via een LINKEDIN contact?? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Op meerdere websites wordt al veel aandacht besteed aan onberekenbare transporteur KAAB.

https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1820279?data[filter_keywords]=kaab

https://meldnu.eu/meldingen/6655-ongevraagd-product-ontvangen-008618093956715-kaab-volkova-elena-vladimirovna-fietszadelhoes/

Er wordt zelf gesproken over een gestolen vrachtwagen van Kaab.....en/of zou Kaab er ook achter al die veilingen zitten van 'ongeopende Aliexpress pakketjes'?? 

https://www.prijsfixer.nl/webshop/aliexpressebay-pakketten/

Duistere zaakjes??!!

Kaab heeft een retouradres in Nederland ( postbus 129, 1380AC te Weesp) wat voorheen van Aliexpress in Dordtrecht was. Voor mij staat vast dat ik voorlopig niets meer bestel bij Aliexpress! Blijf echter de ontwikkelingen wel volgen.

 

  • Confused 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Op 19-12-2021 om 13:24, GuPo zei:

Tot nu toe was ik gewend de pakketjes te laten bezorgen door Post.nl. Echter nu blijkt uit de track informatie van Aliexpress dat er een nieuwe transporteur op deze markt actief is, nl. KAAB (is een pools transportbedrijf). Twee van mijn pakketjes zouden door hen geleverd worden maar blijven al meer dan een maand steken in hun HUB. Meerdere ervaringen??? Of is dit een manier om pakketjes te laten verdwijnen?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Hallo mbes,

Jammer dat jij net als inmiddels al velen diezelfde ervaring hebt. Zou mooi zijn dat je het alsnog krijgt maar houdt wel de kopersberschermingstijd in de gaten en vraag evt. je geld terug en maak desnoods een print screen van dat Kaab trackingsresultaat zodat zij zelf ook kunnen zien dat het steken blijft in hun HUB.

 

groet,

GuPo

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Alles wat je schrijft klopt.

MAAR…..

Je krijgt inderdaad in het pools te zien dat het vertaald: 

“ is aangekomen in het bijkantoor”.

maar dat is nu voor mijn 8 pakketjes al zo vanaf 4 april!!

en antwoord op berichten - in het engels - ho maar!

Mischien toch maar in het nederlands sturen, volgens hun website is hun CEO een nederlandse dame

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
3 uren geleden, mbes zei:

Ik heb mijn pakketje kunnen annuleren en m'n geld terug gekregen want een maand lang op  1 locatie liggen dan geloof ik het niet meer 

Klaar met AE

 

Hoe heb je dat gedaan? Is het niet zo dat als het verzonden is dat je dan moet wachten tot je 90 dagen zijn verlopen? Gewoon nieuwsgierig🧐.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Beste Ruud, 

Als je vanuit de aliexpress app naar meer details zoekt van je bestelling kom je automatisch uit op de poolse site van Kaab en niet op hun nederlandse site! Overigens wek je de indruk dat post.nl er tussen uit gaat en dat Kaab of Dhl het aan huis bezorgt....is dat echt zo???

Groet, 

GuPo

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Alles wat je schrijft klopt.

MAAR…..

Je krijgt inderdaad in het pools te zien dat het vertaald: 

“ is aangekomen in het bijkantoor”.

maar dat is nu voor mijn 8 pakketjes al zo vanaf 4 april!!

en antwoord op berichten - in het engels - ho maar!

Mischien toch maar in het nederlands sturen, volgens hun website is hun CEO een nederlandse dame

 

Beste Dobbeltje,

Als die nederlandse CEO bekend is publiceer haar naam en mailadres hier zodat alle boze klanten die wachten op hun pakketjes dan haar maar belagen met de vraag waar hun pakketjes blijven met al die trackingsnummers....en daarbij melden dat ze al tijden in hun HUB liggen.

Groet,

GuPo

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
22 uren geleden, Kraaltjes zei:

Heeft iemand al geprobeerd via dat emailadres info te krijgen, en heeft het geholpen?

 

Ik heb door dat emailadres hierboven de site kaabnl.nl gevonden en bovenin rechts engels aangeklikt.

Geen van mijn uitstaande pakketten met bezorger kaab was daar te traceren. Daar staat wel gelijk een klantenservice email adres bij: kaab@kaabnl.nl

Maar als de tracktrace daar niet werkt vrees ik het ergste voor de bezorging. 

 

 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
24 minuten geleden, Kraaltjes zei:

Ik heb door dat emailadres hierboven de site kaabnl.nl gevonden en bovenin rechts engels aangeklikt.

Geen van mijn uitstaande pakketten met bezorger kaab was daar te traceren. Daar staat wel gelijk een klantenservice email adres bij: kaab@kaabnl.nl

Maar als de tracktrace daar niet werkt vrees ik het ergste voor de bezorging. 

 

 

Ook cs@kaabnl.nl zal wel staan voor customer service. Bijna niemand spreekt daar nederlands dus engels of pools schrijven.

Ik heb een aantal pakketten die maar niet aankomen die beginnen met NL000.  PostNL zei dat dit ongetraceerde pakketcodes zijn en dat je maar moet afwachten wanneer die worden bezorgd.

Op de kaab site, de poolse en de nl, worden ze allemaal niet herkend.

Ik heb wat oude afgeleverde codes ingetikt ook, ook niet herkend. Die bljjken ook niet via kaab te zijn gegaan. Ook waar wel die poolse bij genoemd is wordt geen enkele tracktrace herkend. 

Noj ben ik benieuwd of iemand via kaabnl.nl of de poolse site wel iets heeft kunnen traceren.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
1 uur terug, Kraaltjes zei:

Ook cs@kaabnl.nl zal wel staan voor customer service. Bijna niemand spreekt daar nederlands dus engels of pools schrijven.

Ik heb een aantal pakketten die maar niet aankomen die beginnen met NL000.  PostNL zei dat dit ongetraceerde pakketcodes zijn en dat je maar moet afwachten wanneer die worden bezorgd.

Op de kaab site, de poolse en de nl, worden ze allemaal niet herkend.

Ik heb wat oude afgeleverde codes ingetikt ook, ook niet herkend. Die bljjken ook niet via kaab te zijn gegaan. Ook waar wel die poolse bij genoemd is wordt geen enkele tracktrace herkend. 

Noj ben ik benieuwd of iemand via kaabnl.nl of de poolse site wel iets heeft kunnen traceren.

 

 

Precies ook mijn probleem. Pakketjes beginnen met NL000.... en verder geen letters achteraan. 

Ik ben zeer zeker benieuwd of ze geleverd worden. 

Groetjes Jolanda 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Deze vond ik nog uit een recente discussie met klantenservice postnl. Als briefpost? Ben benieuwd hoe ze dat willen doen met zaken die niet door de brievenbus passen.

Misschien alsnog een t&t erop? Of nooit bezorgen?

Maar op kaab zijn ook normalere t&t codes niet te traceren. Ook al zijn ze intussen bezorgd. 

 

Screenshot_20220521-133232_Messenger.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Heb email aan dat customer service adres van kaab gestuurd met de missende tracktrace nummers - mag het als ze daar al sinds februari liggen -, kreeg autoresponder dat ze uiterlijk binnen 30 dagen contact opnemen en eventueel aanvullende gegevens zullen vragen.

Afwachten.

 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
10 uren geleden, Kraaltjes zei:

Heb email aan dat customer service adres van kaab gestuurd met de missende tracktrace nummers - mag het als ze daar al sinds februari liggen -, kreeg autoresponder dat ze uiterlijk binnen 30 dagen contact opnemen en eventueel aanvullende gegevens zullen vragen.

Afwachten.

 

Binnen 30 dagen is net zo ruim als hun verzendtijd.

  • Like 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Antwoord op deze vraag...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van dit forum, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden