Ga naar inhoud
  • Vragen over shoppen in China? Word dan nu GRATIS lid en stel je vraag!

     

     

  • 1

post.nl


GuPo

Vraag

Tot nu toe was ik gewend de pakketjes te laten bezorgen door Post.nl. Echter nu blijkt uit de track informatie van Aliexpress dat er een nieuwe transporteur op deze markt actief is, nl. KAAB (is een pools transportbedrijf). Twee van mijn pakketjes zouden door hen geleverd worden maar blijven al meer dan een maand steken in hun HUB. Meerdere ervaringen??? Of is dit een manier om pakketjes te laten verdwijnen?

  • Like 1
  • Sad 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Aanbevolen berichten

  • 1

Hallo @GuPo

Ik heb geen ervaring met die nieuwe transportbedrijf dus weet er niks van. Ik weet wel dat ik een pakketje verwacht vanaf 13 oktober. Heeft heel lang in de hub gestaan. Nu vandaag bericht/mail gehad dat het ingeklaard is door de douane. Misschien dat ook jij eerdaags bericht ontvangt. Of dat je een dispute kan aanmaken waar je hebt besteld. Misschien dat je daar wat wijzer uit kan worden. Of gewoon afwachten maar houd de datum van de kopersbescherming in de gaten!  Maar in ieder geval zijn wij niet de enigen die zolang op een pakketje moeten wachten. 

Hou je ons op de hoogte het als je meer weet of dat het pakketje is afgeleverd? 

Groetjes Jolanda 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1

vreemd genoeg is 1 van mijn pakketje al op 2 november jl ingeklaard door douane en sinds die tijd zit er geen schot meer in. Ik heb de verkoper al verzocht de kopersbescherming te verlengen hetgeen ook door hen is gehonoreerd. Het is mij overigens ook opgevallen dat trackingnummer beginnend met NL...... een hele langdurige transportweg afleggen (veelal maanden). Waarom is mij onduidelijk! De trackingsnummers beginnend met LT..... heb je meestal binnen 2 weken.