Ga naar inhoud
  • Vragen over shoppen in China? Word dan nu GRATIS lid en stel je vraag!

     

     

  • 1

post.nl


GuPo

Vraag

Tot nu toe was ik gewend de pakketjes te laten bezorgen door Post.nl. Echter nu blijkt uit de track informatie van Aliexpress dat er een nieuwe transporteur op deze markt actief is, nl. KAAB (is een pools transportbedrijf). Twee van mijn pakketjes zouden door hen geleverd worden maar blijven al meer dan een maand steken in hun HUB. Meerdere ervaringen??? Of is dit een manier om pakketjes te laten verdwijnen?

  • Like 1
  • Sad 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Aanbevolen berichten

  • 0
2 uren geleden, Jomulder zei:

Ik kreeg gisteren op de postnl app bericht + foto dat er een pakketje word bezorgd. Zou vandaag, 7 juni, bezorgd worden, maar helaas niks in de brievenbus. 

Ik wacht nog even een paar dagen af. 

Screenshot_20220607-201619_PostNL.jpg

Zo te zien past dat ook niet door de brievenbus. Zal door de postbode  of pakketpost worden bezorgd.

  • Haha 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Zojuist, Kraaltjes zei:

Zo te zien past dat ook niet door de brievenbus. Zal door de postbode  of pakketpost worden bezorgd.

Wij hebben zo'n groene grote brievenbus, past een hoop in 😁. En anders gaan we zien of de.postbode aanklopt, want bel hebben we niet 😁

  • Like 1
  • Haha 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Nou het pakketje is afgeleverd. Tjongejonge....dat heeft lang geduurd hoor. Nog nooit eerder meegemaakt. Ook aangegeven op ali, krijg ik een vragenlijst over de transport....heb ik ingevuld en aangegeven dat ik zeer ontevreden was. 

Ik weet niet of nog iets durf te bestellen op aliexpress. Ik wacht nog wel ff. 

Groetjes Jolanda

Oja...het zat gewoon in de brievenbus 😁

Nog 1 pakketje te gaan trouwens. Zien wanneer die aankomt, als die aankomt 🤔

aangepast door Jomulder
Tekst bijgevoegd
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
1 uur terug, frans Willem zei:

zo juist een gecombineerde verzending ontvangen die ook lang onderweg is geweest en een week geleden was aangekondigd door post nl. kennelijk weer een nieuwe verzender  Jersey post

return adress:Jersey post

postalHeadquarters, Jersey JE1 1AA.

grt Frans

Precies als dat pakket van mij. Vreemd vind je niet?

  • Confused 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Vreselijk het lijkt of post.nl wat eerst onze nationale trots was als PTT is er toch niet op vooruit gegaan wel een stuk duurder nee alles met een marktwerking zou teruggedraaid moeten worden dan krijgen wij onze post en het personeel krijgt ordentelijk betaald.

  • Like 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

begint een beetje op een bezorg drama te lijken grt Frans.

 als je goedlopendeprocessen gaat veranderen vraag je om problemen .

Bovendiendenk ik dat culuur verschillen ook een rol spelen wij waren  gewend je besteld iets en dan kwam het gewoon op tijd klaar

In andere landen is het kennelijk gewoon om achter je pakket aan te gaan .

Dat ga ik dus niet doen niet leveren is gewoon geld terug en zo behoord he te gaan

grt Frans

aangepast door frans Willem
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
52 minuten geleden, Teddy zei:

Vreselijk het lijkt of post.nl wat eerst onze nationale trots was als PTT is er toch niet op vooruit gegaan wel een stuk duurder nee alles met een marktwerking zou teruggedraaid moeten worden dan krijgen wij onze post en het personeel krijgt ordentelijk betaald.

Ja de veel geprezen privatisering is uitgedraaid op een drama in alle sectoren zie ook alle gemeentelijke energie bedrijven en kabel bedrijven veel geld weggegooid en de consument zit op de blaren .

Allemaal mooipraterij 

 een optie alle energie/ post  bedrijven terug brengen waar ze vandaan kwamen bij de burgers .

Het zogenaamde verdien model ( voor de aandeelhouders met eurotekens in hun ogen ) heeft heel  veel ellende gebracht ,gewoon terug draaien  al die gladjakkers die langs de deuren kwamen met cadeaus e.d er viel kennelijk heel veel te verdienen aan de voormalige nuts voorzieningen.en bij de post bezorging is het niet anders de markt werking is corrupt,

Mij maakt het niet uit maar heel veel mensen zijn hier de dupe van 

grt Frans

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Het gekke is dat je dan nog blij bent als dit gebeurd , terwijl een levertijd van 8 weken "normaal" zou moeten

zijn . Ik denk dat deze onwijs lange levertijden Ali de kop gaan kosten en heel veel klanten gaan weglopen.

Was je voor deze goederen een dispuut aangegaan ? en wat wat het resultaat ??

grt Frans

  • Like 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Is er iemand die mij het directe mailadres van AliExpress in China kan geven, of is een gezamenlijk petitie mogelijk want het blijft maar duren. Begrijp werkelijk niet dat men met KAAB in zee is gegaan ook de klanten in België klagen steen en been.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Dat is niet mijn ervaring het loopt allemaal nogal traag en teleurstellend 

Het corona veraal is onderhand wel achterhaald, als commercieel bedrijf behoor je na 2.5jaar allang vervangende maatregelen te hebben getroffen dacht ik, 

ik heb weer  proefbestellingen gedaan terwijl er nog 9 onderweg zijn als dit weer teleurstellend is hou ik het ook voor gezien en sluit mijn account grt Frans

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Dat is niet mijn ervaring het loopt allemaal nogal traag en teleurstellend 

Het corona veraal is onderhand wel achterhaald, als commercieel bedrijf behoor je na 2.5jaar allang vervangende maatregelen te hebben getroffen dacht ik, 

ik heb weer  proefbestellingen gedaan terwijl er nog 9 onderweg zijn als dit weer teleurstellend is hou ik het ook voor gezien en sluit mijn account grt Frans

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Zojuist een pakketje via postbus 7226 -3109 AE Schiedam ontvangen.

Een item besteld op 23 mei en vandaag afgeleverd dus 24 dagen na bestellen afgeleverd nog niet eerder vertoont.Is ff wennen dus zou er dan toch voor de latere bestellingen licht aan de horizon zijn ????

Kennelijk zijn ze op het idee gekomen om overtollige ruimte in een vliegtuig te verwerven.

grt Frans

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
6 uren geleden, frans Willem zei:

Zojuist een pakketje via postbus 7226 -3109 AE Schiedam ontvangen.

Een item besteld op 23 mei en vandaag afgeleverd dus 24 dagen na bestellen afgeleverd nog niet eerder vertoont.Is ff wennen dus zou er dan toch voor de latere bestellingen licht aan de horizon zijn ????

Kennelijk zijn ze op het idee gekomen om overtollige ruimte in een vliegtuig te verwerven.

grt Frans

Gelukkig komt het op gang. Hopelijk voor alle pakketen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Antwoord op deze vraag...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van dit forum, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden