Tot nu toe was ik gewend de pakketjes te laten bezorgen door Post.nl. Echter nu blijkt uit de track informatie van Aliexpress dat er een nieuwe transporteur op deze markt actief is, nl. KAAB (is een pools transportbedrijf). Twee van mijn pakketjes zouden door hen geleverd worden maar blijven al meer dan een maand steken in hun HUB. Meerdere ervaringen??? Of is dit een manier om pakketjes te laten verdwijnen?
Vraag
GuPo
Tot nu toe was ik gewend de pakketjes te laten bezorgen door Post.nl. Echter nu blijkt uit de track informatie van Aliexpress dat er een nieuwe transporteur op deze markt actief is, nl. KAAB (is een pools transportbedrijf). Twee van mijn pakketjes zouden door hen geleverd worden maar blijven al meer dan een maand steken in hun HUB. Meerdere ervaringen??? Of is dit een manier om pakketjes te laten verdwijnen?
Link naar reactie
Delen op andere sites
Beste reacties voor deze vraag
51
35
30
23
Populaire dagen
4 jun
18
27 mei
14
17 jun
12
24 jun
12
Beste reacties voor deze vraag
Kraaltjes 51 berichten
Martijn224 35 berichten
frans Willem 30 berichten
Anneloez17 23 berichten
Populaire dagen
4 jun 2022
18 berichten
27 mei 2022
14 berichten
17 jun 2022
12 berichten
24 jun 2022
12 berichten
Populaire berichten
Karel
Ik ben er van overtuigd dat haar schaar het heeft begeven en de plak-pot is omgevallen❓
GuPo
Tot nu toe was ik gewend de pakketjes te laten bezorgen door Post.nl. Echter nu blijkt uit de track informatie van Aliexpress dat er een nieuwe transporteur op deze markt actief is, nl. KAAB (is een p
Dobbeltje
Ik heb gisteren voor alle 7 uitstaande zendingen bij kaab een geschil geopend. vandaag allemaal zenuwachtige berichten van de verkopers of ik de disputen wil sluiten. nou mooi niet
Geplaatste afbeeldingen
285 antwoorden op deze vraag
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.